paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Heet nieuws
Gepost door : joetje
Op: 08/12/2008 00:53
Mannen, onze bowlingvriend chris is vanaf heden klaar met zijn bowlingteam.Beetje mot met de captain enz... Dus vanaf volgend seizoen zou hij indien mogelijk zijn opwachting willen maken in ons team. Liefst gelijk maar dat schijnt niet te kunnen volgens de belangrijke bowlingregels. Als wij volgend seizoen allemaal blijven gooien zijn we met 10 man. Weet niet zo goed of we 11 mogen opstellen. Rest de vraag natuurlijk.. Zijn er bezwaren??

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: snoei
Op: 08/12/2008 09:44
wat dan ?

Gepost door: Franco
Op: 08/12/2008 10:52
JAWATAN

Gepost door: Mart's Piggybank
Op: 08/12/2008 13:33
Ik heb één bezwaar. Waarom niet gelijk meteen nu inzetbaar?
Wat een onzin? Valt er geld te winnen ofzo?

Gepost door: joetje
Op: 08/12/2008 17:39
Mijn idee ook mart! Moeten we vanavond maar eens vragen aan onze grote vriend Markus , het opperhoofd van ons clubje. Al zullen er wel klachten komen van onze grote vriend Nico als hij er lucht van krijgt.

Gepost door: sim
Op: 21/12/2008 19:43
ik zal het probleem van chris oplossen ik stop aan het eind van het seizoen wanthet heen en weer rijden wordt een beetje vervelend en natuurlijk als ik er ben is het gezellig alhoewel dat ook wel minder wordt want of er staan mensen te roken in de drinkruimte of ze staan te drinken in de rookruimte dus sta je soms in je eentje te bowlen vandaar dat het bij mij wat minder wordt en ik stop aan het eind van het jaar. Iedereen prettige feestdagen gewenst en een gelukkig nieuw jaar.

Gepost door: Edward
Op: 22/12/2008 04:24

Op: 22/12/2008 04:24

Op: 22/12/2008 04:25

Gepost door: willy 649
Op: 22/12/2008 06:16
lees ik dit goed simsalabim ??? dus we moeten weer roken in de bowlingruimte en minder roken in de 'rokers ruimte" en daar zeker geen biertje meer drinken ??! een man van mijn hart...maarre, ga je echt stoppen met de paroli's ?? ..cap, kan dit zomaar ?? zeg aub NEE, het contract kan niet tussentijds opgebroken worden !! roep maar iets..

Op: 22/12/2008 13:39
kelere wat een nieuws, deze doet zeer. Maar kan het wel begrijpen.Zelfs ik als roker erger me aan het roken.Als we allemaal stoppen , blijf je dan jim?

Gepost door: Wally23
Op: 22/12/2008 15:28
Jim je hebt helemaal gelijk, ze moeten zich maar 3 uurtjes inhouden die paffers.Ik accepteer niet dat je nu niet meer komt, dat kan gewoon niet, daar heb ik mij niet op kunnen voorbereiden Kom dan op de avonden dat ik ook bowl dan staan we nog met zijn 2en Kom op Jim laat de smokers niet winnen!

Op: 22/12/2008 18:09
Jaaaaaaaa, een niet-rokers team en een rokers-team, en die spelen om de week ........... alleen dat rijden nog oplossen, ja ik weet het ........ VERHUIZEN, leuk appartementje op Scheveningen. Ok, alles opgelost !!!!!!!<br />
<br />
ROKERS-TEAM: Andres, Frank, Mart, Michael, William.<br />
NIET-ROKERS : Jimmy, Arno, Edward, Walter, Norbert (ja jij stopt).<br />
<br />

Op: 23/12/2008 11:59
Heren , ik kan u melden....vanaf vandaag mag onze nieuwe aanwinst Chris gewoon meegooien. Even met het bestuur gepraat en het is goed bevonden ...Wattan?<br />
Enige die er moeite mee zou kunnen hebben speelt bij Fahrenheit . En hem mochten we langsturen bij het bestuur als hij begint met miauwen.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |