paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
fijne kerrsemissss
Gepost door : joetje
Op: 24/12/2008 05:17
Ja mannen, allemaal vanaf mijn veilige plekkie achter de pc.Ben geen man van kaarten sturen, dat doen de vrouwen altijd. En laat ik nu zonder zitten en dat voorlopig zo houden. Dus vanaf hieroooo een fijne kerstgroet voor allen die jullie dierbaar is en veel gezondheid.!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Franco
Op: 24/12/2008 09:09
Mannen ook van Jacq en mij hele fijne dagen.<br />
<br />
p.s. Joet dat zijn bijna Willy tijden

Gepost door: snoei
Op: 24/12/2008 10:36
Die tijd van jouw had dat ook zomaar kunnen zijn.

Pretiige dagen allemaal..

Gepost door: Mart
Op: 24/12/2008 11:25
Fijne kerstdagen allemaal!

Gepost door: willy
Op: 24/12/2008 14:48
ook vanuit kamp meijering wens ik jullie allen een hele mooie kerstweek toe en natuurlijk al het goeds voor 2009...cu 2 januari wiederrrrr

Gepost door: joetje
Op: 24/12/2008 15:44
willy tijden??, nee hoor.gewoon na een late dienst

Gepost door: Edward
Op: 27/12/2008 05:30
Ga je doen dan Willy, 2 januari ?? Bedoel je niet 1 januari bij de nieuwjaarsduik ? Ken je misschien mijn bal opduiken, heb 'm vorige week van de pier gepleurd, verloor voor het eerst van mijn zoon...............

Gepost door: Franco
Op: 27/12/2008 12:09
Ach Edje zolang Sim nog de all time low in het bezit heeft zou ik zeggen,kop op en knallen in`t nieuwe jaar <br />
Maar die Unox duik voor Willy kan natuurlijk geen kwaad

Gepost door: Motormuis
Op: 27/12/2008 19:38
Goeie dagen gehad.<br />
<br />
Zo'n Unox duik is ook een manier om je hoofd koel te houden , alhoewel met dit weer ga ik 1 jan kijken wie terug lopen met deze temperatuur

Op: 30/12/2008 04:08
Ik snap het probleem van onze captain niet zo. Het is een bal die niet wit en stil op de grond ligt en waar je tegen aan moet slaan. Deze bal mag je in je handen houden en gooien! Geen heuvels of zand eraan of loerend lateraal water.Alleen een droge goot.Voor het gemak hebben ze om het gooien makkelijker te maken 3 gaten in de bal gemaakt.Deze bal ruikt zelfs lekker en niet naar aarde of kippemest. Deze bal komt ook vanzelf weer terug in plaats van ernaar te moeten zoeken. Dus al met al, genoeg redenen om lekker door te bowlen

Gepost door: Nor
Op: 30/12/2008 10:18

Gepost door: Edward
Op: 31/12/2008 05:47
Ja heel leuk Joet, maar eigenlijk zijn het allebei gewoon k**sporten c.q. hobbies; ik denk dat ik me maar ga toeleggen op biljart artistique als ik daar niet voor hoef te oefenen tenminste. <br />
( Heb je m`n Apron-setje al op Marktplaats zien staan? ) :> :>

Op: 01/01/2009 15:53
De letterlijke betekenis volgens Van Dale van het werkwoord oefenen is: door geregelde herhaling bekwaam maken, vaardigheid doen verkrijgen. ...<br />
Niks komt vanzelf dus ook dat biljarten in de meest artistieke vorm kun je vergeten als je niet oefent@!!!<br />
Lijkt mij een fantastisch voornemen voor jou ....ik ga oefenen in 2009

Gepost door: Nor
Op: 01/01/2009 16:55
Ik ben ff gaan zoeken op marktplaats, hij staat niet te koop <br />
<br />
Ik denk echt dat CAP in het geheim z'n GVB gaat halen en ons in de waan laat dat ie is gestopt.<br />
<br />
In Juni kom je em tegen op het werk en zegt ie: What I have, you never guess?!<br />
<br />
Dat zou RESPECT zijn CAP

Op: 03/01/2009 01:46
ja dat zou respect zijn. maar nor , laat me niet

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |