paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
back to memory lane
Gepost door : joetje
Op: 20/01/2009 15:54
blijft toch de mooiste post ..... al doet willy rond 6 uur in de ochtend zijn best oGepost door : Mr Crossfire <br />
Op: 05/10/2005 08:50 <br />
Gisteravond met een hamer mijn spaarvarken geslacht.<br />
Met een dikke portemonnaie richting Pro Shop Dolfijn en co gefietst en vol verwachting door de deur naar binnen gewandeld.<br />
<br />
"Goedenavond"<br />
"Goedenavond kan ik je helpen?" <br />
"Ik kwam mijn Croooooooossssfiiirrreee strikemonster ophalen"<br />
".......ehhhhmmmm was 13,5 pond toch?"<br />
"Ja dat was hem?"<br />
"en ik moest vragen hoe het met de 16 ponder van Smooooooookkingggg inferno is?"<br />
"Vanmiddag zijn de jongens geweest en Andres gaat met 14 pond gooien.(een grote glimlach verschijnt op zijn gezicht"."<br />
Hij gaat verder...<br />
"Edward heeft zijn bal ook gehaald en Norbert Muller heeft ook zijn Vertigo vanmiddag getest, ze zijn de baan op geweest, alles kwam brooklyn in"<br />
<br />
Hij loopt richting een stapel dozen, en pakt er een oranjerode glimmende bling bling bal uit....jawel de 13,5 Crossfire Strikemaster Pro 3d.<br />
<br />
Nou toen begon het grote meet- en boor festijn, de strepen staan nog op mijn vingers.<br />
Om 9 uur stond ik met een nieuwe bal een tas, een paar schoenen, een ballenzakje een poetsdoekje en een bowlingpinnetje vol met extra blink blink spray in de rij te wachten of ik bij godsgratie nog even een uurtje een baan mocht hebben. <br />
<br />
Omdat dolfijn het niet nodig acht om tijdens "de onbelangrijke leagues" een avondmonteur in dienst te hebben waren baan 13 tm 18 stuk, ook was er een groep van 16 dronken droppies en nog league ook. Hahahah wat liep de bedrijfsleider te vloeken zeg. Maar goed onze grote vriendin had baan 19 nog vrij. <br />
<br />
Dus ik arriveer op de kinderbaan (zonder zijwanden) Grappig genoeg stond er een graffiti op de muur "Joet was here".<br />
Maar goed mijn eerste ervaringen met mijn eigen fingertipbal. <br />
Ben bij de lijn gestaan en heb gewoon eerst de bal gewoon losgelaten. Toen steeds een stapje verder, rond 10 uur ik bij het kurhaus aan te leggen.<br />
<br />
Maar na 3 worpen wilde me duim er afvallen. Na 6 de rest van mijn arm ook.<br />
Maar man man man man wat ging die bal mooi rechtdoor. Maar goed soms bij vlagen zag ik iets van hoek. zeg maar tussen de 0 en de 3 graden. Ook bonkte ie lekker over de duimdop heen. Er is nog een lange weg te gaan maar de kop is eraf.<br />
<br />
Als iemand me nou verteld had dat je je hand moet kieperen aan het einde dan waren de plafondplaten niet zo beschadigd, en krijgt de bal dus zijwaardse snelheid ipv voorwaartse snelheid. Maar goed dat ga ik dus volgende keer proberen.<br />
<br />
Alles heb ik geraakt, en hij is ook een keer over het tweede pijltje heengerold. De bal kan strikes gooien, splitjes aan gort smijten en spares donderen........nu ik nog.<br />
<br />
Wellicht moet de duimdop ietsje ruimer gemaakt worden maar dat gaan we tijdens de volgende trainingsessie bepalen. Ook mijn nieuwe schoentjes zitten geweldig.<br />
Ik ben nog wel teruggegaan want er zaten twee verschillende zolen onder. Die meneer vertelde me dat dat de bedoeling was, toen heb ik hem over de toonbank getrokken. Maar hij liet me zien dat dat bij alle bowlingschoenen zo was....(niet bij de huisschoenen antwoordde ik nog scherp), maar dat zag ie niet als goed argument. Dus ik heb ze maar gehouden.<br />
<br />
Verder heb ik om 10 uur mijn baan en bier afgerekend en het fingertip bowlen opgegeven.<br />
Iemand een crossfire kopen? Zo goed als nieuw slechts 269 euro met twee ongelijke schoenen.<br />
<br />
Maar goed om een lang verhaal niet veel korter te maken maar toch iets.<br />
Ik heb spierpijn en me hand en vingers en duim doen pijn, maar ze doen wel pijn van mijn eerste echte eigen (fingertip)bal.<br />
<br />
Martje Crossfire Steensma <br />
m af en toe in de buurt te komen.<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Nor
Op: 20/01/2009 23:42
Ook mijn nieuwe schoentjes zitten geweldig.<br />
Ik ben nog wel teruggegaan want er zaten twee verschillende zolen onder. Die meneer vertelde me dat dat de bedoeling was, toen heb ik hem over de toonbank getrokken. Maar hij liet me zien dat dat bij alle bowlingschoenen zo was....(niet bij de huisschoenen antwoordde ik nog scherp), maar dat zag ie niet als goed argument. Dus ik heb ze maar gehouden.<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |