paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Triple X
Gepost door : joetje
Op: 24/03/2009 13:06
gaat leuk worden volgende week tegen triple X. Als ik zo het forum daar bekijk gaat dat een grote opkomst worden. Ff knip/plak :<br />
Gepost door: Lisa <br />
Op: 23/03/2009 20:19 <br />
hahahaha, jongens jongens, toch leuk dat men hier zo rond 17.00 uur achter komt. Nu is het natuurlijk altijd even afwachten of we nu maandag, dinsdag of een andere dag gaan bowlen dus kan me best voorstellen dat het moeilijk is om bijtijds af te melden. Iedereen maar klagen en doen maar misschien toch maar gauw op zoek naar wat meer nieuwe spelers, niet kunnen spelen is niet erg maar ..... als men nog geen eens de moeite neemt dit te laten weten, dan is het eind dat al zoek was, nu onvindbaar!!!!!!!!!!!!!!! Helaas komt het plezier dat het bowlen moet geven ook met enige verantwoordelijkheden. Indien je hiermee niet overweg kan, prima, maar ga die verantwoordelijkheid dan ook niet aan. Of zullen we maar contributiegeld gaan innen voor 2x in de maand bowlen. Ik weet het ook niet meer, weggooiers, weggooiers, slappelingen, bah, bah, bah. <br />
<br />
Ben het wel met lisa eens , ze melden zich en masse af op de laatste dag terwijl de rest van de week hun computer het niet doet ofzo <br />
<br />
Zo staat er ook een post die voor een grote opkomst gaat zorgen van een tot nu toe onbekende triple X-er : knip/plak <br />
Gepost door: K.Rijgnoudehik <br />
Op: 24/03/2009 01:42 <br />
En degenen die volgende week gooien moeten eerst nog de baanhuur van deze week betalen ook !!!!! <br />
<br />
Zouden ze wel weten dat ze tegen ons team moeten gooien volgende week? FF nog een laatste knip/plak : <br />
<br />
Gepost door: joetje <br />
Op: 24/03/2009 12:59 <br />
hahaha, als ik de laatste reactie lees over de baanhuur dan is er volgende week helemaal niemand van triple X aanwezig.Enne , jullie mogen nog wel tegen de paroli players.Nog een reden om er niet te zijn <br />
<br />
Ben erg benieuwd........<br />
<br />
<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: T. Riple
Op: 24/03/2009 17:14
Heb ook ff geknipt en geplakt. <br />
<br />
Hahaha, op 30 maart komen de echte triple x-ers in aktie. Vooralsnog staan we nu al 1 man voor op jullie (4 tegen 3). We hebben extra rust gekregen, so we're hungry. Watch out!!!!! Victory is ours!!!!! Gr Gr Gr Gr Gr!!!!! Can not wait to kick some ass!!!! Al 3 of them, hahahahahahahaha!!!!!! <br />
<br />
Ik hoop dat jullie nog 1 mannetje kunnen regelen. Jullie zijn toch meestal zo op tijd met reageren. Krijg toch het gevoel dat angst hier parten speelt!!!!!!!! Chicken, getting cold feet!!! Do you wanna play????<br />
Oh ja, regel nog ff 1 chicken, dan hebben we allebei een blinde!!!! En geen blinde chicken please!

Gepost door: joetje
Op: 24/03/2009 19:05
ga gelijk even naar hun opstelling kijken nu......Not!

Gepost door: Franco
Op: 25/03/2009 13:51
Tjonge wat een ophef door die X-ers.<br />
Ik zie het als Juventus - Spakenburg

Gepost door: J.Frederikstad
Op: 26/03/2009 11:08
Bij deze de uitslagen van de laatste drie HCS-Derby's :<br />
<br />
Paroli Players - Triple X<br />
<br />
17,5 - 7,5<br />
<br />