| pokerbla! |
| Gepost
door : joetje
Op: 05/04/2009 05:17 |
| [url]http://www.youtube.com/watch?v=GZip2F1LEZo[/url] |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Nor Op: 05/04/2009 12:26 |
|
| Hmm, had toch meer van SEF verwacht...iets als:<br /> <br /> Ik speel een satelite voor het Main Event met een buy in van 30 en een entry fee van 5. De eerste levels speel ik ultra tight en fold alles behalve monsters. Dat kan ook ook omdat de structuur super is, een 10K stack met blindlevels van 60 min. Monsters limp ik in eerste instantie in, hopend op een raise en mogelijke callers, zodat ik kan re-raisen. Maar helaas...één keer vind ik TT maar besluit weg te gaan na een re-raise en een shove all in.<br /> In het 300-600 level gebeurt er iets interesants. Ik zit in mid position als ik de snowmen gedeeld krijg. Under The Gun limpt in en UTG +2 raist licht, de spelers daarna folden en ik bekijk mijn opties. Ik kan hier reraisen om de rest kwijt te raken en bij een shove van een andere speler ga ik gewoon afleggen. Ik besluit te callen in de hoop een set te floppen. Dan gaat de button all in voor 2200 meer, hier ben ik niet blij mee omdat de initial raiser nu de kans krijgen opnieuw een move te maken, ook de UTG limper baart me zorgen.<br /> UTG heeft wat tijd nodig en callt hier, waardoor ik denk dat hij met een small pair zit en ook hoopt de flop te hitten voor een set, hij callt met nog 1100 behind...jeez wat een nit, alleen om in the money te komen. UTG +2 callt ook alleen, nu weet ik dat ik favoriet ben. Toch durf ik hier niet te pushen omdat de UTG +2 mij gewoon covered heeft en ik niet vertuigd ben.<br /> Flop komt rainbow met 3 undercards 2 5 7. Dit is natuurlijk een droom. UTG checkt, UTG+2 checkt. Ik besluit ze hier niet te laten drawen, maar aangezien ik hier meer uit wil halen maak ik hier een valuebet van 1200. Ik weet dat ze potcommited zijn en hier nooit meer kunnen afleggen.<br /> UTG gaat all in voor zijn 1100 en UTG+2 zucht en zet zijn zonnebril af, hij kijkt mij aan en vraagt of ik ducks heb. Nu begin ik hem toch wel te knijpen, hij heeft een hoger overpair! Ik zeg stoer: U wanna see them, then pay m8!<br /> Hij besluit te flatcallen. De turn is een 8. WTF ik heb de nuts! Ik blijf echter cool, hij moet tenslotte uitkomen..hij vraagt of ik behind zal checken als hij checkt, ik knik...haha wat een slowplay, ik ben trots op mezelf!<br /> De river is een 5. Phew de NUT Full House!!!!<br /> Hij bet hier uit, 3700 punten haha, nou dat is makkeljk ik ga insta all in voor 6450 meer en hij brult het uit en maakt een insta call....WTF?<br /> Ik open mijn snowmen en zeg: Full House!<br /> Dan begint hij sip te kijken, jeez wat een sukkel,de dealer vraagt om een showdown van hem, en hij draait een 5 open en zegt: Nice play, unlucky m8.<br /> Tien seconden later draait ie zijn tweede 5 open, hij ziet me hier te fucking slowrollen! Een quad vijfen!<br /> Zonder wat te zeggen druip ik af...<br /> <br /> <br />
|
|
| Gepost door:
Nor Op: 05/04/2009 13:04 |
|
| Achteraf nog even de hand geanalyseerd met vrienden.<br /> <br /> In eerste instantie kreeg ik het verwijt met een marginale hand mee te gaan. Aangezien de Button een TAG player was had ik hier genoeg kunnen weten. Maar aan de andere kant was UTG+2 LAG, en hier viel wat te verdienen, dan de Main pot maar naar de button, de side pot kon aardig oplopen tegen een loose player.<br /> Misschien had ik pre moeten squeezen ipv flatcallen, UTG+2 moet dan afgooien,maar dat is achteraf. In een multi way pot kreeg ik tenslotte 4 tegen 1 en dan wil ik wel een flop zien. Ik had een dankzij mjn ervaring een goede read op mijn opponenten en had enkele prima reverse tells afgegeven zonder tot showdown te hoeven komen, dus daar lagen nog mogeijkheden.<br /> Ik was 49-1 favoriet en heb gewoon een cooler gekregen, jammer. Hi had gewoon geluk....<br /> |
|
| Gepost door:
R.Locktree Op: 05/04/2009 13:32 |
|
| Maar wie won er nou ? :< | |
| Gepost door:
joetje Op: 05/04/2009 14:26 |
|
yuck , ze moesten ze allemaal opsluiten , die pokerblaaaters
|
|
| Gepost door:
willy Op: 06/04/2009 00:30 |
|
dit heeft toch nix met BOWLEN te maken ...suc 6 mannen
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 06/04/2009 04:01 |
|
nee , wil idd heeft het niets met bowlen te maken. maar als je goed naar de topic had gekeken had je dat kunnen weten. Wel goed om te weten dat je nog leeft gozert..
|
|
| Gepost door:
Mart Op: 06/04/2009 09:04 |
|
| HAHAHAHAHA SCHITTEREND STUKJE TEKST Nor,<br /> |
|
| Gepost door:
pi Op: 06/04/2009 10:45 |
|
| wat doet norbert alweer op het hoofdkantoor?? | |
| Gepost door: