| uitslag 9 nov |
| Gepost
door : willy
Op: 09/11/2009 23:52 |
gefeli gefeli...cap gebeld maar niet opgenomen, enfin GEWONNEN met 21-4 !!! 4 bierkippetjes; willy 2, snoei 1 en chris 1.....uitslag ligt morgen in ut postvakkie !! ter info: woensdag zal ik niet mee gaan naar schiedam, ray al een sms gestuurd...laterssssssssss druk met ut huissie....
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
snoei Op: 10/11/2009 00:00 |
|
| en dat heb je onderweg naar huis beslist? Je moet gewoon mee !!!!! |
|
| Gepost door:
Edward Op: 10/11/2009 01:34 |
|
PARDON ???? <br /><br /> Precies drie teams van 4 man, alle teams al doorgegeven, datum is al 3 maanden bekend, dat huissie van je staat al 2 jaar leeg, vervoer is al afgesproken, en dan zeg jij doodleuk 36 uur voordat Scheveningen 1 een gooi gaat doen naar de titel "ga niet mee, druk met 't huissie" ???????????? DACHT HET NIET GRONINGSE VRIEND !!!!!!!!!!!! <br /><br /> Ik haal je woensdag om 11.00 uur op. :> :> <br /> <br /> Einde discussie. <br /><br /> Malloot.
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 10/11/2009 02:02 |
|
..... ..... ..... <br />.... ..... ..... ....<br />........ ...... ........<br />............. .............
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 10/11/2009 04:14 |
|
| mannen chapeau!!! trots wederom!! en ook trots op melis voor zijn uitzetting hier boven, supergrappig maar toch ook weer niet waarom.<br /> Ik doe mijn stinkende best om te ruilen van s1 naar tussendienst, dan van tussendienst naar Sluit, die sluit naar een dagdienst, en die dagdienst naar vrij.En dan zegt een of andere :quote "malloot die om 11uur opgehaald wordt" , ik kom niet?<br /> Dat zou een grap moeten zijn....
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 10/11/2009 04:16 |
|
| Ohja , voor ik het vergeet, tijdens het ruilen ook nog mot gemaakt op het planbureau om te KUNNEN bowlen. <br /> Dus ik schaar mij bij melis zijn uiteenzetting en ik zie je in bowling Chandra,<br /> Gekker moet het niet worden, |
|
| Gepost door:
willy Op: 10/11/2009 09:13 |
|
| druddrukdruk...enfin,afspraak verzet naar donderdag dus opgelost !! hey cap, zet mij niet in team 1 !!!!! gister als een draak gegooid, gewoon lekker bij sarwin in ut teampie....neem jij mijn plekkie in !! danke und bis morgen | |
| Gepost door:
Wally17 Op: 10/11/2009 12:46 |
|
Willy,Willy,Willy toch,denk nu eens 1 minuut langer na voordat je een beslissing neemt en neem vooral GEEN beslissing en denk NIET na als er drank in zit bij jou! Gezelli dat je er bij bent morgen
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 10/11/2009 13:50 |
|
En wie zegt dat Sarwin niet in team 1 zit dan ??
|
|
| Gepost door:
willy Op: 10/11/2009 21:43 |
|
| wally team 1 ..danke | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |