paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Mart
Gepost door : Mart
Op: 13/02/2010 18:16
Fijne teamgenoten,<br />
<br />
Op dit moment zit ik nog midden in de behandelingen en het Fitness-Goed-Voor-je-Donder-met-begeleidings programma. Hoewel na, kraken, piepen, kneden, tantra en acupuncturele infrastructurele methodische zen theoriƫn te hebben toegepast is het duidelijk merkbaar dat de rug bij vlagen al weer bowlingvaardig zou kunnen zijn. Op zich positief nieuws, ware het niet dat er momenteel een rechterschouder issue is opgetreden, het zal volgende week hoop ik duidelijk worden of het hier om een peesje, spiertje, gewrichtje, slijmbeursontekinkje zal gaan. Feit blijft dat ik mijn arm niet ver pijnloos kan optillen en als zelfs schakelen in de auto pijn doet lijkt het me dat een bowlingbal smijten niet tot de geprefereerde geneeswijzen behoort. Zodra dit behandeld is en ik dus weer pijnvrij kan muizen, rijden, sjorren, zwijntjes snijden, darten en kan mauwen zal ik mijn eerste 601 serie neer komen leggen.<br />
<br />
Ik vind er zelf geen bal aan (leuke woordspeling al zeg ik het zelf)en ik vind het nog vervelender dat ik het team al zo lang alleen staat en men zich in de meest verschrikkelijke bochten moet wringen om compleet te zijn. Ik hoop zelf dat het snel overgaat en dat ik op maandag weer gewoon kan komen bowlen.....of iets wat er op moet lijken.<br />
<br />
Heel veel succes en bedankt voor het geduld.<br />
Sorry voor het ongemak voor allemaal en hopelijk tot snel.<br />
<br />
Gr<br />
Mart.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Franco
Op: 15/02/2010 19:02
Mart scheterbap en niet teveel handjiven

Gepost door: sim
Op: 15/02/2010 19:36
je moet je in je kont laten nemen knap je altijd van op,loop je daarna als een kieviet

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |