paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
nieuw seizoen
Gepost door : joetje
Op: 26/07/2010 12:56
hoeveel inschrijvingen hebben we nu voor het ene team? enne wanneer begint het eigenlijk precies?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: sim
Op: 27/07/2010 16:26
En als jullie voor het seizoen willen oefenen willen wij uit rotterdam je weet wel ons best wel beschikbaar stellen als tegenstander dus ik lees of hoor het wel.

Gepost door: Edward
Op: 28/07/2010 17:58
Ingeschreven : Joetepetoet, Klax, Willy G, Wally, Franco Magnifico en Ixeidegek.<br />
<br />
Supersub als het leaguebestuur niet al te moeilijk doet : Snoei.<br />
<br />
2e sub : die jezusfiguur die altijd die leuke posts plaatste, hoe heet-ie-ook-al-weer ? <br />
<br />
Eerste speeldag volgens HBB-site maandag 30 augustus 2010.

Gepost door: joetje
Op: 02/08/2010 20:10
fijne info cap!

Gepost door: Edward
Op: 03/08/2010 15:56
In het komende trio-seizoen zullen er 4 games per avond gegooid worden; als we met z'n drieen zijn gooit ieder dus 4 games, zijn we met z'n vieren gooit ieder dus drie games.<br />
<br />
Ik zal dus per speeldag een opstelling uit de hoge hoed toveren met 3 spelers zodat een ieder gewoon lekker 4 geempjes kan gooien; eerst de vroege diensten behalve extern) en daarna aangevuld met conge-tjes of extern (met als eerste die conge/extern die tot dan toe het minste heeft gegooid).<br />
Dit zal m.i. wel tot gevolg hebben dat je iets vaker dan vroeger met een conge toch niet opgesteld zal staan, aanmelden als 4e speler kan altijd natuurlijk, aanmelden als 5e speler lijkt me niet echt handig ( niet doen dus Willy! ).<br />
<br />
Mocht je je als een 1 van de 3 opgestelden afmelden doe dit dan aub op tijd zodat er een vervanger geregeld zal kunnen worden geweest gaan te zijn reeds.<br />
<br />
De groeten ................... @je

Gepost door: willy ruilgraag
Op: 07/08/2010 04:13
ok tijger edje....ik zal dus geen "ev's ' opnemen omdat het mij goed uitkomt en eventueel kan bowlen...kzal ook niet '2 uur ' van te voren invallen, indien wel of niet nodig...dan maar met z'n 7en op de baan en gaan loten..zijn we daar nu es van af ?? jeetje, eindelijk es duidelijkheid ! trouwens, bierkippetjes minus 20 % ??!!!<br />
<br />
oftewel...kheb er weer zin an !!!!!

Gepost door: joetje
Op: 09/08/2010 05:02
op naar die 800+ serie~!!!

Gepost door: willy ruilgraag
Op: 21/08/2010 17:15
euh....bierkippetjes voor het nieuwe seizoen ??? 1 eurie ??!! bedankt he..

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |