| winnaar maandagavond 2010\2011 bekend |
| Gepost
door : joetje
Op: 26/08/2010 13:58 |
|
en nee , dat is niet interwabo 1 of 2.<br /> Wat te denken van dit team dat " gezellig " komt bowlen.<br /> 10<br /> Advance Tax Compliance<br /> Marieke de Jong<br /> Mark de Jong<br /> Nico de Jong<br /> Marco Bijman<br /> Santino Jas<br /> <br /> een heel eredivisie team , leuk!!!!
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 26/08/2010 14:03 |
|
| De Haagse bowler Santino Jas heft zich weten te plaatsen voor het EK 2008, dat wordt afgewerkt in het Finse Helsinki. Santino Jas vertrekt aanstaande vrijdag om zich goed te kunnen voorbereiden voor het EK, dat van 16 tot en met 23 maart gehouden zal worden in de Tali Bowl te Helsinki. |
|
| Gepost door:
joetje Op: 26/08/2010 14:06 |
|
| #140 Mark de Jong (5 4 6 1310 218 0 |
|
| Gepost door:
joetje Op: 26/08/2010 14:07 |
|
| 300 Game voor Marco Bijman in Houten De eerste 300 game in Bowling Houten is een feit, hiervoor mocht Marco Bijman tekenen, het was overigens de 10e 300 game voor Marco in zijn bowling carrière. |
|
| Gepost door:
joetje Op: 26/08/2010 14:08 |
|
| 300 Game voor Marieke de Jong Na gisteren tijdens de Team Holland Selectiewedstrijd het complete veld ruim achter zich gelaten te hebben met een gemiddelde van 233 liet Marieke de Jong vandaag zien dat zij in inderdaad in goede doen is door tijdens de Eredivisie van de Nationale Dames Trio League een 300 game te gooien. |
|
| Gepost door:
Nor Op: 26/08/2010 16:20 |
|
Maar zij kenneniegolfen <br /><br /> |
|
| Gepost door:
J.Luiten Op: 26/08/2010 21:23 |
|
| "De Haagse golfer Nico de Jong heeft zich weten te plaatsen voor het EK 2011, dat wordt afgewerkt in het Schotse St. Andrews.<br /> <br /> Nico de Jong vertrekt aanstaande vrijdag om zich goed te kunnen voorbereiden voor het EK, dat van 16 tot en met 23 maart gehouden zal worden op de Old Course te St. Andrews."<br /> <br /> En hebben jullie nog een plekkie voor mij over in dat bowlingteam; beetje bowlen in de winter, leuk. <br /> |
|
| Gepost door:
Franco Op: 27/08/2010 12:48 |
|
| Maar hebben deze lui het ook gezellig tijdens het bowlen?<br /> En wij hebben Edward "Wat Doe Ik Hier" Melis ,Willy "Bowl Je Al Lang" Meijering,Norbert "Kijkt Zo Vriendelijk Als Hij Mist" Muller, Andres "Accepteren" Brugmans,Walter "Zit Mijn Haar Goed" Steenvoorden Michael "Hoezo Rook Ik Ietwat Verwijft" van der Snoek, Mart "Ik Ben Er Altijd Bij Toch?" Steensma en Frank "Oh Is De Baan Daar" Merkestein.......<br /> Dus waar hebben wij het over
|
|
| Gepost door:
mart Op: 28/08/2010 12:04 |
|
| HAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA<br /> gevolgd door een welgemeend.<br /> WHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |