| no more bowling |
| Gepost
door : willy g fingertip
Op: 09/09/2010 01:58 |
teveel last van schouder en geen 'drive 'meer..have fun dit seizoen, hopelijk zijn de shirts mooi geworden en wordt het voor u allen een mooi seizoen !!!!!!!!!
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 09/09/2010 05:39 |
|
| allereerst, ik heb je nog niet een moment over je schouder gehoord, en de groningse drive weg? Je kunt best mannelijk zeggen dat je niet zo'n zin meer hebt, no hard feelings! |
|
| Gepost door:
Edward Op: 09/09/2010 22:05 |
|
| Willy, beste dronken vriend, je gaat niet afzeggen als je pas 1 van de 2 aangemelde spelers voor komende maandag bent; moet Norbert soms alleen gooien dan ?? <br /> <br /> Gewoon spelen en niet mauwen ........................
|
|
| Gepost door:
Nor Op: 10/09/2010 00:18 |
|
| Heel grappig Willy, maar dat gaat natuurlijk niet zomaar.<br /> Met wie moet ik dan 5je, 5je, 10tje doen?! <br />Gewoon nog een naggie slapen en dan zeg je weer:<br /> Dankzij het geweldige fingertipgefuhl seit ich dabei und @je heeft dat geupdate en jaja dankzij de bierframe voor heeeee,dus gooi ik sinaasappels. CU Monday en norrie 5510 he, ole in de pocket! |
|
| Gepost door:
willy Op: 10/09/2010 04:10 |
|
nogmaals sorry...., edje en joet al gebeld en gesmst, no respons ! ik laat het hier ook bij !!!
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 11/09/2010 10:35 |
|
| Wat bezit deze jongen toch een wonderlijke psyche,ik blijf me er over verbazen. | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |