| volgende week |
| Gepost
door : joetje
Op: 22/10/2004 02:23 |
|
vooralsnog zijn we volgende week gewoon compleet.Houe zo aub<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
sim Op: 22/10/2004 14:39 |
|
gaan we weer zo verschrikkelijk uithalen zodat onze tegenstander huilend naar huis gaat
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 23/10/2004 12:04 |
|
Oke compleet dus(ik ben der niet bij) .<br />Volgens schema moeten jullie tegen de Chinese Alliantie,dus die kunnen er weer voor een mooie bijdrage vanaf ,gaarne het vuur aan de schenen leggen en bloed zweet en tranen dan mag ook deze topper wederom geen probleem zijn .<br />Suc6 |
|
| Gepost door:
Franco Op: 25/10/2004 15:01 |
|
Goh het forum leeft,de ene reactie na de andere het is bijna niet bij te houden komop heren af en toe een post kan geen kwaad.<br />Zoals het nu gaat kan Joet hem beter opdoeken .<br />Hopende op een beter resultaat verblijf ik met vriendelijke groet.<br /> <br /> Uw Franco |
|
| Gepost door:
mart Op: 25/10/2004 16:04 |
|
| Zo bij deze heb ik dus u van repliek gedient,een antwoord gegeven. Een reactie gegeven en een post geplaatst, en dat allen in louter, slechts, alleen maar via dit schriftelijk cyber elektronisch communicatie medium. Het is toch ook geweldig, super, heel goed de moderne tijd deze eeuwe, era, tijdperk.<br /> Zo'n forumantwoord vol met synoniemen, dezelfde woorden voor het zelfde etc.<br /> Gij zijt gegroet, hallo gezegd een manieer om iemand te verblijden.<br /> <br /> Mart, Cool, kicke, super, moeilijk, vet, flex<br /> |
|
| Gepost door:
wally17 Op: 25/10/2004 16:22 |
|
Franco ben je r nu wel of niet bij ik ben cofusius aan het worden met al die data door elkaar heen . Spelen we echt tegen die chinees clan! Heerlijk we hakken ze in de tie-PAN haha
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 25/10/2004 20:59 |
|
| Nee Wally cofuus kan je er niet van worden want ik had al geschreven dat ik er niet bij zou zijn.<br /> Nu jullie al bezig zijn alle succes en tot........ |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |