paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
258+249+243=750
Gepost door : Edward
Op: 30/11/2004 14:00
In deze topic kunt U allen uw superlatieven kwijt om de historische prestatie van ons aller voorbeeld Joetje te roemen. Het ging als volgt : X X X 9/ X X X X X 9/ X = 258 X X X X X X 9/ X 9/ X 9/ = 249 X X X X 7/ X X X 8SPLIT- X X X = 243 --------------> 750 ....... Sassen en Wijma , beiden redelijk in paniek , hebben al extra lesjes aangevraagd bij dit supertalent. JOETJE BEDANKT , JOETJE BEDANKT , JOETJE JOETJE JOETJE BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Fanco
Op: 30/11/2004 14:34
<br />
????????????????????????????????????????????????????????????????<br />
Dat is een prestatie die ongelofelijk is,kwestie van tijd die perfect game!<br />
Ook leuk voor de formtable,jammer van splitje wel drie beerframes betaald zeker?<br />
Joet van harte met deze geweldige prestatie ik ben zeer onder de indruk wat een serie zeg!<br />
En dat wij met deze grootheid mogen bowlen,helaas is de verkiezing van de grootste Nederlander al geweest.<br />
Dit schept wel enige verwachting voor de nabije toekomst en niet te vergeten Berlijn<br />
:> :> :>

Gepost door: Harold Itler
Op: 30/11/2004 15:17
Letzte Nachricht aus Berlin : TURNIER ABGESAGT.<br />
Weil alle Mannschaften ihre Teilnahme eingezogen haben wegen der Turnierteilnahme des Herrn Zehners ( Quote von Heinz Fussfehler aus Aachen : "da haben wir ja doch keine einzige Chance" ), bleibt uns keine andere Wahl dann das Turnier abzusagen und der fabelhafte Herr Zehner als Gewinner zu ehren.<br />
Alle Mannschaften vielen Dank fur ihr Interesse und vielleicht dass es noch je zu einem neuen Turnier kommen wird..........?????

Gepost door: joetje
Op: 30/11/2004 16:17
Dank aan u allen danku.<br />
Twas een fijne pot bowlen gisteren alleen jammer dat het forum niet toegangkelijk was tot 2 uur s'nachts anders had ik zelf wel wat fijns geblaat.<br />
Ze zeggen wel eens...bowlen is Sparen.EEhhh ik geloof dat niet meer.Bowlen is striken

Op: 30/11/2004 16:59
Wel leuk dat onze oosterbuur het forum weer komt opleuken met fantastisch Hochdeutsch<br />

Gepost door: arie
Op: 11/02/2006 20:48
ff warm houwe

Gepost door: sim
Op: 11/02/2006 22:33
ouwe koek man wat heeft hij nou de laatste tijd gegooid.

Gepost door: arnie
Op: 11/02/2006 23:03
net iets meer als Frank

Gepost door: mart
Op: 12/02/2006 12:34
Ik vind dat hier een beetje negatief gedaan wordt over onze onbedreigde beste bowler allertijden, ons Joetje verdient meer respect dan dit.<br />
Nog steeds gooit hij geregeld fabeltastische scores en bovendien is de kleine terugval van de laatste weken te wijten aan zijn tomeloze inzet om de techniek te verbeteren, hierdoor zal Andres binnekort sterker terugkomen. Nog steeds gooit hij trouwens meer dan ieder ander binnen het team. Ik wil alleen nog maar hulde voor de noeste trainingsarbeid in inzet van Andres. Sommigen zouden best eens iets meer interesse in het bijschaven van de techniek mogen nemen en een voorbeeld nemen aan deze held. Laten we welwezen er zijn teams in iedere sport te vinden waar mensen afgebrand en uitgelachen worden omdat teamgenoten het leuk vinden als iemand slecht gooit dientengevolge een leegloop. Laten we dit vooral voorkomen bij de Paroliplayers<br />
<br />
Ja dit was een statement cq statement.<br />
<br />
Mart<br />
<br />

Gepost door: Nico Fahrenheit
Op: 12/02/2006 20:49
Mochten jullie Mart kwijt zijn , hij zit in Andres z`n reet !!<br />
Waarschijnlijk zal ie maandag een beetje bruiner zijn dan gewoonlijk !!!!!!!!!

Op: 13/02/2006 01:34
lolllll

Gepost door: mart
Op: 13/02/2006 09:20
Nope ik geef nog steeds licht. En well excuse me dat ik iemand ophemel.<br />
Ik wilde volgende week eigenlijk een episode over Nico Fahrenheit gaan schrijven maar na deze aantijgingen jegens mij denk ik dat ik maar een veer in Franko's arie ga proppen.<br />
<br />
<br />

Gepost door: Hoib
Op: 14/02/2006 03:27
<br />
Dan hoop ik maar voor Franco dat het bij die "veer" blijft en dat je <br />
het figuurlijk bedoeld en niet letterlijk!!!!!!!<br />
<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |