| de voorbijganger |
| Gepost
door : ik
Op: 20/12/2004 23:37 |
|
ik liep toevallig langs de bowling en dacht laat ik eens naar de paroli players kijken. wat een trieste bedoeling. de teamcapt. was na een watertje met bubbels gelijk weer verdwenen. de sponser zat dood op de bar, en ene willy wilde niet invallen. met als gevolg een paar schamele puntjes.<br /> <br /> schande, schande, schande |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
the spons Op: 21/12/2004 00:24 |
|
| Geachte Ik,<br /> Persoonlijk vind ik niet dat de nederlaag gewijt moet worden aan de stuurlui aan de wal, ik vind dat ondanks dat alles tegen zat vanavond, en werkelijk geen pin viel dat de jongens toch hun uiterste best hebben gedaan om het hoogst haalbare voor de betreffende avond neer te zetten. Wij van Parolibestuur vinden het dusdanig jammer dat u er zo over denkt dat wij besloten hebben de volgende wedstrijd puur voor het publiek gewoon dik te winnen, het publiek is immers de inkomsten van elk bowlingteam.<br /> <br /> Bovendien hebben we voor de koude kille wintermaanden een trainingsprogrammaatje geschreven alwaar de jongens van paroli ooit nog door de miljoenen fans de hemel in geprezen als zijnde de Paroligoden weer hun scherpte mee kunnen terugwinnne.<br /> <br /> Wij hopen u hiermede afdoende te hebben ingelicht en bieden nogmaals onze welgemeende excuses aan voor het ietwat onder de maat presteren van onze helden.<br /> <br /> De zaak lijkt me hiermee afgedaan en ik wens u een fijne kerst.<br /> Hoogachtend<br /> Sander Ponsor Parolisteinhoven.<br /> <br /> ps: het trainingsprogramma<br /> http://games.hostway.com/holiplay/BodyBowling_shell.swf <br /> |
|
| Gepost door:
willyg Op: 21/12/2004 11:25 |
|
|
|
| Gepost door:
sim Op: 21/12/2004 22:58 |
|
toch wil iedereen pretige feestdagen wensen na zo n klote eind van het jaar een beetje feyenoord einde
|
|
| Gepost door:
wally17 Op: 22/12/2004 13:55 |
|
Mijn oefening leverde een score op van 125!! <br />Merry Christmas to all off you
|
|
| Gepost door:
ik Op: 22/12/2004 16:07 |
|
jullie hebben meer aan een cursus blaten<br />
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 22/12/2004 16:22 |
|
Oefenen 144 zelfs hier onder gemid.