paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
waar is de uitslag
Gepost door : willie en joetje
Op: 18/01/2005 00:26
zo mannen...hier 2 giganten die in de kantine zitten en eigenlijk een beetje benieuwd wat jullie gedaan hebben.En nee ...niet in de ballenbak<br />
Tegen wie gespeeld en wie waren de verliezers en willie is heel erg benieuwd wat melis heeft gegooid en riet.<br />
En hoeveel pins aan de linkerkant van de headpin heeft frank gemist vanavond?<br />
Want hij heeft een soort fobietje erbij.<br />
Tot zover dit spervuur aan vragen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: mart
Op: 18/01/2005 09:15
ja mensen we waren geweldig.<br />
Hap snap was de tegenstander. In game 2 en 3 hebben we goed tegenstand geboden en het ze erg moeilijk gemaakt. Echter hadden we een beetje de pinfall tegen dus Hapsnap won dik.

Gepost door: Franco
Op: 18/01/2005 10:14
Rset mij nog te zeggen dat Mart fabeltastisch was en een volwaardig lid van ons team is geworden.<br />
Hij heeft het een 4 handicaper erg moeilijk gemaakt in de tweede om vervolgens keihard toe te slaan in de derde.<br />
HULDE HULDE HULDE :>

Gepost door: joetje
Op: 18/01/2005 16:39
nou dat was de vraag niet.Uitslaggggg????????????????

Gepost door: Burp
Op: 18/01/2005 17:00
18-7

Gepost door: willyg
Op: 18/01/2005 23:45
18-7 verloren? sjezus, kunnen joet en ik een daggie niet omdat er ja gefunctioeerd dient te worden op de werkvloer en het koppie gaat hangen? jammer toppers!! daarom mart, supertopper, moet jij als geestelijk leider het 'sponsorbiertje'nog ff aanhouden en geloof me, ter afsluiting van het seizoen ( met tussendoor een uitstapje in BERLIN ) zal cook alias captain Edje zijn dank betuigen middels een goddelijke maaltijd...bij 'm thuis met alles erop en eran enne in de zomer een barbeque bij broertje Michael! 't wordt een mooi jaar, dank u

Op: 18/01/2005 23:48
mag ik nog even melden dat het pokertoernooi voor ons personeel wordt gehouden op DINSDAG 8 maart...gezellig

Gepost door: joetje
Op: 19/01/2005 05:43
mag ik u becomplimenteren met de gekozen dag van de week?<br />

Op: 19/01/2005 11:49
u altijd.....

Gepost door: Burp-burP
Op: 19/01/2005 12:14
Ja erg fijn dat na een toernooitje of vijf hij het toch doorheeft.<br />
Daarom zal hij wel een eierkookwedstrijd voor vrijgezellen en alleenstaande vaders organiseren.<br />
Een praatgroep voor overmatig mobiel bellende dertigers met ADHD zit denk ik ook nog wel in de pen,dus laten we niet te vroeg juichen .

Gepost door: snoei
Op: 19/01/2005 14:13
die eierkookwedstrijd voor aleenstaande ouders is al een datum voor geprikt<br />
<br />
(vaderdag)

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |