paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
The last goodbye
Gepost door : Sponsmart
Op: 18/01/2005 14:36
Geachte heren van de Paroliplayers,<br />
<br />
Gedurende 2 seizoenen heb ik jullie met veel plezier en energie gesupport en gesponsord. Zoals aan alle goede dingen komt ook aan dit tijdperk een eind. Jullie kunnen op eigen benen staan en hebben twee nieuwe Leden geworven, Pieter en Mart. Ik spreid mijn vleugels uit en wens jullie het best. Ergens op de wereld is nu een ander team wat mij veel harder nodig heeft. Bij deze is ook het einde van de bierframe Sponsor aangebroken. Als laatste wil ik nog een suggestie doen omdat het bierframe Sponsor niet meer bestaat. In het geval van 5 strikes stopt ieder teamlid 5 eurootjes in de Parolilesbie. Deze door Edward beheerde geldpot zal aan het einde van het seizoen bijdragen aan een groepsmaaltijd. Mee eens?<br />
<br />
Jongens het ga u goed.<br />
Gegroet, <br />
Sponsmart<br />
<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: willyg
Op: 18/01/2005 14:54
mee eens? tuurlijk niet gekke jongen!!!het eerste jaar moet de sponserbiertjes standhouden en aan het einde van het bowlingseizoen lekker eten bij de familie Melis

Gepost door: joetje
Op: 18/01/2005 16:41
Bij deze hoor ik een aanmelding van willy om de sponsorbiertjes in stand te houden.Top willy!!<br />
Ik ga nu nog meer mijn best doen om als sluitpost die laatste strike te gooien

Gepost door: Edward
Op: 21/01/2005 17:23
...snik...snik...sponsmart...snik...snik... ik...snik... zal...snik...je mis...snik...snik...missen...whuuuuuuuuuhuuuuuuhuuuuuuuhuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |