paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Opstelling Berlijn
Gepost door : Edward
Op: 21/01/2005 17:43
Alle afmeldingen verwerkt hebbende kom ik tot de volgende 6 deelnemers : ANDRES , WALTER , MICHAEL , WILLIAM , EDWARD en NORBERT.<br />
Arno , Huib , en Pieter hebben zich vrijwillig teruggetrokken ( bij 1 van de 3 moest enige dwang worden uitgeoefend ).<br />
Mocht iemand nog iemand weten om het totaal aantal deelnemers tot 8 op te voeren , dan kan deze persoon zich wenden tot de voorzitter van de ballotagecommissie. <br />
Via telefonisch contact ben ik er achtergekomen dat er gespeeld zal worden op dinsdag en woensdag ; mijn voorstel is om maandag ABZUFAHREN , donderdag ZURUCKZUFAHREN en derhalve 3 overnachtingen te boeken. Men was aldaar nog bezig om een arrangementje te regelen en daar zou ik nog nader over bericht worden, wel een vriendelijk verzoek aan U allen mij het inschrijvingsgeld van €50 pp te doen toekomen zodat ik dit voor het einde van de maand kan overmaken. Met vriendelijke groet , uw teamcaptain.<br />
<br />
En nee Willy , deze €50 betaalt de SPV niet , dat moet je gewoon zelf uit je eigen spaarpotje halen en aan mij geven !!!!!! EN SNEL !!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Edward
Op: 08/02/2005 19:51
Nr.7 is ook bekend : de wededelgestrenge hooggeboren verhevenheid zijne goddelijke godenzoon dhr RRRRRRRRRRRRRRRRRRRraymoooooooooooond van Barney... eeeehhh BECK !!!!!!!!!!!!!!!!! :>

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |