paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
gefeliciteerd
Gepost door : willyg
Op: 01/02/2005 02:35
jaja, we hebben het weer mooi geflikt...18-7 in ons voordeel en da's wel belangrijk natuurlijk!! wat zo'n burgerking wel niet los kan maken, hé Edje?? jammer van dweilen Joet en een toch een wat vermoeide Wally maar Martje maakte toch weer een en ander goed, toppie!! ook ik zelf mag spreken van een ja, geweldige avond en Captain Ed heeft er weer een mooi donkergroen balkie bij ( 212??)..heren proficiat, ich bin

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Edward
Op: 01/02/2005 03:32
Jazeker Willy fijne vriend , 19.03 bij jou , 5 mcdonalds mayo , baconwhopperdoublecheesedoublebacon , dubbelecheeseburgerdubbelbacondubbelcheese , medium vanilleshake en large friet ... never change a winning happy meal !!!!!!! :> :>

Gepost door: sim
Op: 01/02/2005 03:33
willy ben je weer de beste geweest wat moeten we toch als je er niet bent

Gepost door: willyg
Op: 01/02/2005 03:40
jaaaaa, sim salabim...op de juiste momenten pieken en jawel'de juiste voorbereidingen!!! goed eten , uitgerust zijn en ja een vertiefte tegenstander!!!!!!!!!!!!11 heerlijk

Gepost door: mart
Op: 01/02/2005 11:46
Het was inderdaad weer een prestatie om in te lijsten...We beginnen ons toch te ontpoppen als ware giantkillers. Voor de tweede week op rij laat ik een 5 of minder handicapper zweten en snoep een puntje af. <br />
<br />
Willy die zijn piepend vermogen weer uitstekend op orde had<br />
Wally die met zijn imposante verschijning de troepen weer tot het gaatje wist te motiveren<br />
Joetje die natuurlijk weer geweld....oh sorry mijn fout....wat minder was.<br />
Huib die vlak voor vertrek in bloedvorm verkeerd<br />
Edward die SCHHHHIIIITTTEEERENNNDE series neerlegde.<br />
<br />
Geweldig jongens....<br />
Gr<br />
Mart<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |