| bye bye hoib |
| Gepost
door : willy g
Op: 22/02/2005 02:56 |
| met een goed teamresultaat, 10 - 15 gewonnen , hebben we helaas afscheid moeten nemen van bowl- coryfee HOIB en zijn trouwe metgezel, dierbare vrouw en aangename verschijning CHRISTINA...ik wens hen het allerbeste toe en en team heeft meteen een vervangster voor jou gezocht in de vorm van een mooie vrouw!!! aiiiiiiiii, maar we moeten door!!! nogamaals succes in alles wat jullie daar gaan doen en hou ons op de hoogte huibie!!! een bowlingroet van ons allen |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 23/02/2005 13:12 |
|
| Ja bij deze nogmaals ...het ga je goed gozert.<br /> Weest geen vreemde en zoek af en toe ff het forum op vanuit zonnig karrekas<br /> Doe voorzichtig en drink niet teveel van die venezolaanse teringzooi.<br /> Een ding is waarschijnlijk wel goed voor je en dat is dat je misschien eindelijk van die natte handen afkomt in dat nieuwe klimaat.<br /> Later gozert |
|
| Gepost door:
wally17 Op: 23/02/2005 15:51 |
|
Ik zal naar jullie zwaaien als ik in Coro ben!!! Adios. Op de makkelijke vrouwen! Stuur maar niet teveel fotoos op. Wel van je meisje! Vaarwel.....
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 27/02/2005 01:26 |
|
| willy als je nou eindelijk aan de vrouw bent..gedraag je dan een beetje en ga niet gelijk naar alle vrouwen kijken.<br /> Riet kan nog net maar niet over makkelijke vrouwen gaan beginnen.<br /> EEEEhhh nogmaals mazzolos hoib. |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |