| The return of a legend and maybe two |
| Gepost
door : The raging reporter.
Op: 15/03/2005 00:34 |
|
19:00 - Vanuit mijn commentaarpositie verstopt in de keuken van de bowling kijk ik uit op baan 19 waar een bowlinggodin en haar pupil hun smijtkunsten staan aan te scherpen, de meest schitterende worpen komen voorbij<br /> 20:00 Na deze schitterende gewaarwording haast ik mij richting baan waarop de reden van mijn terugkomst uit het warme Hawaii gebaseerd is. Onze parolihelden zullen weer eens aantreden en hoe.......het is nou net de reden dat ik mijn sabbatical heb afgebroken en weer ben begonnen met schrijven. De malaise die mijn helden van Dartteam Sorry mij hebben tentoongespreid begint inmiddels uti mijn gedachten weg te ebben en een oude passie van mij retourneert.<br /> <br /> Ik sta weer op de bowling te kijken naar de immer zo gezellige Paroli Players.<br /> De economische malaise die momenteel in Nederland heerst schijnt geenszins invloed te hebben op Paroli. Waar bij de meeste ondernemingen in Nederland de mensen er bij bosjes uitvliegen werven onze Paroli helden van weleer nu plotsklaps weer mensen.<br /> <br /> Zoals vanavond staan er ineens 2 geheel nieuwe gezichten op de baan. Een daarvan een legende. Tweede nieuwe lid is Mart formerly known as Sponsmart.<br /> Het andere lid is de beeldschone verschijning van de enige echte Sabrina.<br /> Die ook nog eens tijdens haar rentree een 195 gemiddeld weet neer te leggen.<br /> <br /> Waar ook bij vermeld moet worden dat Mart met 2 punten, rond de 153 gemiddeld en een nieuw pr van 179 het ook alleminst slecht gedaan heeft.<br /> <br /> Verder was het een genot om te aanschouwen hoe door pure inspanning van de welbekende legendarische Andres anchorman joetje onedarttops brugmans ondanks een gebrek aan mazzel er op de juiste momenten stond en uiteindelijk in de laatste game het eindtotaal en tevens de wedstrijd richting paroli wist te trekken.<br /> <br /> Verder was er een aanwezige die eigenlijk volgens grootmoeders recept nog onder de wol had moeten liggen. Puur op karakter kwam deze held toch opdagen om het team uit de brand te helpen. Ook hij deed niet onverdienstelijk mee.<br /> <br /> Als laatste was de legendarische Willy Piepende Gymp Meyering aanwezig om het quintet te completeren. Ondanks zijn minder heldhaftige optreden was deze fijne paroligod toch goed voor 3 individueel behaalde punten en een aandeel in het teamtotaal.<br /> <br /> Al deze helden deden hun uiterste best al stonden onze omnipotente participanten dik achter na 1 game. De tweede game was al een stuk beter en 4 van de 5 hun punt haalde en ook het teameindtotaal naar Paroli ging.<br /> De laatste allesbeslissende game zou een schoolvoorbeeld zijn van Teamspirit. Men sleepte elkaar door de moeilijke momenten heen. De beginnende twijfels van de rookie, de negativiteit van de gymp werd onderdrukt, de malaise van Joet kwam op het juiste moment goed en de griep van Snoei had geen invloed. Het team schreeuwde elkaar naar de overwinning die ruimer uitviel dan menigeen na 1 game vermoedde.<br /> <br /> 19-6 was de eindstand... na een 6-1 achterstand en ruim 150 punten goed te maken op het eindtotaal was dit een pure heldendaad te noemen en absoluut een vermelding waar in het "Guinnes book of legendary matches of the Paroligods".<br /> <br /> De teamspirit was top<br /> De nieuwe leden zijn top<br /> De oude leden blijven top<br /> KORTOM PAROLI KICKS ASS.....<br /> <br /> Zo en nu ga ik weer naar schiphol in de richting van hangmat, palm en koud biertje (die overigens op de bowling ook rijkelijk mochten vloeien).<br /> Wellicht zal de inmiddels legendarische raging reporter zijn sabattical vaker onderbreken om de positieve inspanningen van de paroligoden te bekijken, slechts de toekomst zal dit uitwijzen.<br /> <br /> Dit stukje was een ode aan die ene legende die geheel terug is en ik kan u melden met een vengeance...SABRINA. You rock! evenals de overige paroligoden overigens.<br /> <br /> Gegroet en wellicht tot snel het is maar hoe vlug mijn hangmat mij gaat vervelen en de drang naar de spanning en epische gebeurtenissen van Paroli aan mij gaat knagen.<br /> <br /> The legendary raging reporter<br /> Smartje Smeetsma.<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
willg Op: 15/03/2005 03:50 |
|
heerlijk gesproken..........welkom in het team, sab en mart !!!!!!! het was een fijne avond after all.........en JOETJE, onsterfelijk. gelukkig is SNOEI weer onder de hardwekende mensen, hou het es 5 weken vol !?! truste
|
|
| Gepost door:
FRANCO Op: 15/03/2005 14:17 |
|
| Wat een fijne opsomming van de avond weer,kheb weer heel wat gemist zo te lezen.<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 15/03/2005 16:25 |
|
| Het zag er even naar uit dat we onderuit zouden gaan , iets wat we wel vaker doen tegen dit soort tegenstanders.<br /> Maar en want dus ergo nee dus.Gewoon keihagt winnen op het end.<br /> Wat fijn dat de reizende razende reporter weer eens is langsgeweest.Ik heb hem in ieder geval niet aan de bar zien zitten.Wederom een fijn epistel van zijn zijde.Met dank aan onze nieuwste aanwinst.....Sabrina.Buiten het feit dat we een ex kampioen in de gelederen hebben leidt zij ook de tegenstander af.<br /> Rest mij nog te zeggen dat er wederom geprobeerd is om Huib van de lijst te krijgen en ook pieter van santen voor verwijdering van de reservelijst aan te merken.<br /> eeeh nou ik schijt em eruit,wel weer genoeg voor vandaag.<br /> :> |
|
| Gepost door:
webbie Op: 15/03/2005 16:27 |
|
| Nou meen ik mij te herinneren dat we me willy was afgesproken dat er na 3 uur s'nachts niet meer door hem zou worden gepost.<br /> En tot mijn verbazing zie ik : <br /> <br /> Gepost door: willg <br /> Op: 15/03/2005 03:50 <br /> <br /> Laat dit de laatste waarschuwing zijn voor willy.<br /> Hopende dat dit begrepen is verblijf ik.<br /> webbie |
|
| Gepost door:
mart Op: 15/03/2005 16:44 |
|
<br />LOL<br /> ROTFLOLMAO<br /> |
|
| Gepost door:
willyg Op: 16/03/2005 00:38 |
|
| solly solly voor de late maar terechte quote...we zijn weer lekker bezig, keep it up ! groet, een gelukkige teammember...en MARTJE, BLIJF OEFENEN :> :> :> | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |