| Hallo Pappenheimers |
| Gepost
door : Hoib
Op: 15/03/2005 20:08 |
|
Ik lees alleen maar goede berichten en dat zie ik graag, ga zo door.<br /> Nieuws van het front is dat we afgelopen weekeinde "eventjes" (4 uur rijden) naar Morrocoy zijn geweest. Meteen na aankomst in een soort van longtailboat gestapt. Uiteraard een gigantisch grote koelbox vol heerlijke dranken meegenomen. Na ongeveer 25 minuten "racen" over het water eventjes gestopt om te zwemmen en daarna nog 10 minuten en we waren op ons strandje. Ons strand bevond zich op een plek waar de rivier en de zee elkaar tegemoet komen. In één woord spectaculair.<br /> Vanavond wordt onze aankoop afgeleverd. We zijn eigenaar van een 2ehands uit 1998 Ford Explorer, een beetje jeep-achtig.<br /> Aanstaande donderdag vertrekken we met de familie voor 11 dagen naar Isla Margarita en dan zal ik ook het fototoestelletje meenemen.<br /> Daarna is het feest voorbij en moet er toch echt gewerkt worden, maar daarover later meer.<br /> Allemaal de groetjes van Cristina en Huib<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Franco Op: 15/03/2005 20:18 |
|
| Klinkt goed Hoipy,geniet er maar van zolang het nog kan.<br /> Voor je het weet zit je in de 90 uur werkweek vastgebakken
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 15/03/2005 20:38 |
|
| het klinkt allemaal geweldig maar ben inderdaad net als frank bang dat je binnenkort toch echt de handen uit de mouwen moet steken.<br /> Ik zou sjeggen...stuur maar die foto's met dat slechte weer enz<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
mart Op: 16/03/2005 16:21 |
|
| GO HOIBIE!!!<br /> leuk klinkt het allemaal.<br /> <br /> gr<br /> mart<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |