paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Uitslag
Gepost door : Franco
Op: 21/03/2005 23:45
20-5 jawel het verslag zal weldra volgen door drs. Smeetsma

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: willyg
Op: 22/03/2005 00:20
het was gewoon euh...SUPERRRRRRRRRRRRRR :> :> :>

Gepost door: Franco
Op: 22/03/2005 00:25
Mart wat was de url voor nzb4you?

Op: 22/03/2005 01:34
hey martje, waar blijft uw verslag ?? jij kan het als geen ander....ff vlug dan; super mart en aankomend talent, goed bezig en houe zo !! trainen helpt, zo zie je maar...en ik, ach een voldaan gevoel ! moet er nog wat over wereldteamplayer sjimmy gezegd worden ? wat een gevoel heeft de man met de bal en wat een teamspirit !! captain edje...veeeeeeeeeeeeeeel te laat en de volgende biergame is opzeker van jou !! dan biermaatje FRANCO..ik ben stil ! en onze aanwinst, publiekstrekker en mooie bowlster SABRINA..ook nu weer stil ! hoop dat jouw 'buikpijn 'over is en dat je jouw tel es opneemt want die is de afgelopen 2 uur dood ?!!

Op: 22/03/2005 01:40
Tsja paar whiskeys verder en 2 dvd`s aan het binnen lurken,afijn kga naar m`n bedje toe.<br />
Het was een mooie PP avond,kben trots op ons team met al die mooie nieuwe namen.<br />
THE FUTURE IS BRIGHT :>

Gepost door: sabbie
Op: 22/03/2005 08:25
hoop dat jouw 'buikpijn 'over is en dat je jouw tel es opneemt want die is de afgelopen 2 uur dood ?!!
<br />
<br />
Deze mevrouw lag op één oor!!! <br />
<br />
Maar wat betreft het bowlen, ik voelde me niet echt jofel en dat was te merken in mijn spel, de volgende keer dat ik mee doe zal ik me weer top voelen en me wat meer met jullie spel bemoeien (sorry daarvoor).<br />
<br />
Maar we hebben ze wel een poepie laten ruiken en met de juiste teamspirit komen we er wel, en willy als je vindt dat onze training helpt waarom kom jij dan niet als je er de tijd voor hebt????

Op: 22/03/2005 09:08
goodmorning all...hey sabbie, ik mis hier denk ik iets !!!!!! en als ik tijd heb zal ik zeker es op 'de training' komen en wel met een nieuwe bal, anders heb het geen zin..toch ?<br />

Gepost door: sabbie
Op: 22/03/2005 09:17
Dat zie jij inderdaad niet goed!!! Als je warm gegooid bent gooi je een stuk relaxter en daardoor ook enigzins makkelijker en beter!!!

Gepost door: mart
Op: 22/03/2005 09:40
verslaggie geen tijd gehad, was geweldig, willy verwoordde het goed,<br />
ik heb en houten kop en een droge bek.<br />
was wel weer top gister. Trainen rules al heb ik wel weer beetje spierpijn en ja ach waar vindt men zo'n toptrainer. <br />
<br />
Tering pleures heb pijn in me kop en moet nog 8 uur en 23 minuten werken.<br />
AAARRGGGHHHH...<br />
<br />
Awel s'avonds een vent, s'ochtends een vent. Back to het betere stuur de klant het bos in werk.<br />
<br />
gegroet ave tot ziens en bedankt<br />
Mart<br />
<br />

Op: 22/03/2005 09:43
GIEEGHHHH!!!

Gepost door: Dude
Op: 22/03/2005 09:46
sjeaahhh paroli rocks ya know...like hell yeah!!!<br />
<br />
this site rocks!<br />
<br />
http://www.nzb4u.com/ <br />
<br />
I give especially for you mr franco magnifico de le santiago de mandelo de la christu veracruz de la madrileno<br />
<br />
or this is handy you know <br />
<br />
http://www.ftn2day.nl/<br />
sjeeeahh like sschhwingggg....dude....where's my car<br />
<br />
<br />
<br />

Gepost door: Martje Ratelband
Op: 22/03/2005 10:17
Kijk Sabbie het is eigenlijk heel simpel. Jij gooit altijd goed! Kijk laat me het uitleggen. Met jou verfijnde geperfetioneerde supervloeiende gemakkelijk ogende super techniek kan het niet anders dan dat er dus 10 pins omvallen. Gebeurt dat niet ja dan is het dus de baan, bal of een van de velen andere externe factoren op wie men de schuld kan afschuiven. Wij zullen je nooit betichten een "k..ehhhh minder prettige" bal geggooid te hebben, want het ziet er altijd goed uit, dus ook geen enkele reden om te miauwen na een gemiste worp. De spullen zijn gewoon k..ehh naar.<br />
Dus ik zou zeggen beterschap en PARTY ON!!!<br />
<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |