| de paaltoerist in actie |
| Gepost
door : Paaltoerist
Op: 04/04/2005 18:49 |
|
Het is dus "vergrotende trap" dan.<br /> Tevens is het "verkleinende trap" dan.<br /> Daarentegen is het "bij gelijke hoeveelheden" als.<br /> <br /> Een voorbeeld ter verduidelijking:<br /> <br /> "Dan er als moet komen te staan als is het dus niet als. Dus deze appel is even groot dan die peer tevens is deze appel dus groter als die peer, wat dus weer een contradictio in terminis is. Dan wil ik tot slot nog vertellen dat eigenlijk een appel een peer twee niet te vergelijken vruchten zijn ergo, het boeit net zo min dan het als is als het dan is"<br /> <br /> Laat dit een wijze les zijn.<br /> <br /> Gegroet<br /> De Paaltoerist.<br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
popie Op: 05/04/2005 00:04 |
|
Evengoeds iek vinde dan en als erg fein.Allen iek vinde erch goghe trap op mein weg.<br />
|
|
| Gepost door:
willyg Op: 05/04/2005 00:20 |
|
haha, goeie grap
|
|
| Gepost door:
willyg Op: 05/04/2005 00:25 |
|
sabbie lag vanavond bij mike op de bank en kon dus niet komen..home sweet sabbie en een fijne trip naar milaan, maarre ik hoop dat je blijft gooien voor ons teampie want dat doe je meer dan aardig :> ..verder weet ik ff de uitslag nie, was wel weer ff gezellie ( 2 puntjes gepakt en een aardig gemiddelde )..m zllllllllllll
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 05/04/2005 01:27 |
|
| Dit klinkt als ee na drie-en post ,niet te begrijpen dus.<br /> Ergo Willy ook niet meer na 12 uur posten :< |
|
| Gepost door:
willyg Op: 05/04/2005 01:32 |
|
hey franco...believe me !
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |