| BOFC is back with a vengeance |
| Gepost
door : The BOFC
Op: 11/04/2005 18:45 |
|
Gegroet bowlende vrienden en vriendinnen.<br /> Hier de hardwerkende bofc. Uit pure wraak heb ik net de stekker uit postcode 2515 getrokken. MOEHWAHAHHAAHAHAHA...helaas kan ik er niet bij zijn, maar wil wel van de gelegenheid gebruikt maken om jullie<br /> <br /> ENORM VEEL SUCCES TE WENSEN. <br /> <br /> ik kijk om half 12 even op de site om de uitslag te lezen. Ik neem aan dat ik dan een glansrijke overwinning kan lezen met uitgebreid wedstrijd verslag, ben ik op enige wijze dan ook niet tevreden met de resultaten die ik aantref om halftwaalf, dan kan het zijn dat jou postcodegebied als volgende aan de beurt is.<br /> <br /> Wees gewaarschuwd maar vooral ook gegroet.<br /> and give em hell boys and chick.<br /> <br /> THE BOFC.<br /> <br /> <br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
willyg Op: 11/04/2005 23:52 |
|
uitslag ...18-7 vellolen...ik ooke slech gegooien, dlaaaaaaaaaaaaaaammmmma
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 12/04/2005 00:00 |
|
| Wat moet ik zeggen.willy was kut...jimmy was doorgaans goed voor zijn gemiddelde.Frank zit in een huwelijksdip.Sabrina en joet hadden goede plannen maar helaas heeft alleen joet die kunnen waarmaken.<br /> <br /> Wel leuk voor de Chinaboys dat ze eens van ons gewonnen hebben. |
|
| Gepost door:
willyg Op: 12/04/2005 00:44 |
|
helemaal mee eens, CHINA rules !!! alleen jammer dat SABBIE wat 'ziekjes' is,wat heb jij eigenlijk ?? anders had zij beter gegooid !!! en WAI, jezus wat een slechte partij heb ik 'm gegeven!!
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 12/04/2005 01:17 |
|
| dat wilde ik net aan jou vragen willy...wat is er met jouw aan de hand?<br /> |
|
| Gepost door:
willyg Op: 12/04/2005 02:25 |
|
koppie erbij, geen sambal erbij, beetje sambal erbij, neeeeeeeeeeeeee koppie erbij..was het ff kwijt, ken beuren toch !!??
|
|
| Gepost door:
bla Op: 12/04/2005 08:02 |
|
| geen kaas bij je koppie ???? | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |