| Geweldig en toch onderuit |
| Gepost
door : Mart
Op: 18/04/2005 23:40 |
|
Ja jongens en meisje, we hebben allemaal naar behoren of <br /> zoals in mijn geval (als afgesproken met goeroe andres bovennatuurlijk gepresteerd) en toch was het niet genoeg.....<br /> Jammer maar toch gezellig en ons best gedaan ALLEMAAL!!<br /> <br /> al weet ik de eindscore niet.<br /> <br /> Maar was in iedergeval spannend nog halverwege de tweede.<br /> <br /> Gr<br /> Mart<br /> <br /> Elk aanvullend commentaar is welkom.<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
willyg Op: 19/04/2005 00:29 |
|
| 18-7 verloren...........ja, er werd goed gegooid maar in de laatste game werden we eerlijk weggespeeld!! we miste sabbie toch een beetje, al was het maar ff een halloooooooootje :> ..verder een puike wedstrijd en captain EDJE, bedankt voor de heeeeeeeeeeeeeeeerlijke bierframes, 2 !!!!!! tot volgende week en na het bowlen naar 'de kings arms ' ivm met een SPV feesie, amsterdamse avond! kalaooke | |
| Gepost door:
joetje Op: 19/04/2005 00:39 |
|
| leuk om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad.Ik snap niet dat het gezellig kan zijn als jullie met 18-7 verliezen.Willy gefeliciteerd met weer een post voor 3en.De rest...erg jammer...woorden schieten mij te kort....behalve deze: prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! prutsers!!!! | |
| Gepost door:
snoei@kantine Op: 19/04/2005 01:52 |
|
| wat is eerlijk wegespeelt????<br /> als je dat nu na 3 en vraagt had ik het mischien begrepen !!!! |
|
| Gepost door:
Edward Op: 19/04/2005 02:12 |
|
Even iets specifieker : Mart was geweldig ( 216 , 182 en 137 en ja dit zijn de scratch-scores !!! ) , Jimmy 180 gemiddeld , Wally en Willy daar net iets onder en hopeloos onderaan met 0 uit 3 ikke ; eerste game 977 team-scratch-score en 1128 inclusief hcp , daarna ging het alleen maar slechter , bij de tegenstander was het net andersom d, die eindigden met een 981 scratch. :< :<
|
|
| Gepost door:
willyg Op: 19/04/2005 02:14 |
|
hey snoei, 'mischien' is met dubbel sssssssss.......hlaaaaaatje zeker of ben je nu echt es aan het werk !! ik ga maffen, morgen een vroege en mijn dank gaat uit naar SUPER MART, TOPPIE WALLY, biergame ed en MASTER SJIM !!! laterssssssssss :>
|
|
| Gepost door:
Dit is mijn kop mijn houten ko Op: 19/04/2005 08:03 |
|
| Jaja mensen al met al was het erg gezellig gisteren, en zo zonde van die geweldige scores dat de tegenstander besloot te vlammen, al met al een fijne prestatie.<br /> <br /> Superb....oh ja en die site wanneer wordt die geupdate?<br /> <br /> en edje....you will return<br /> willy....piep<br /> wally.....wat kwamen ze mooi in<br /> sim........simpelweg bril fucking jant. (jammer dat jan alleen maar 4 en 3 baggers neerlegde)<br /> <br /> Groetjes<br /> Mart<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |