| afzegging 9mei |
| Gepost
door : willyg
Op: 09/05/2005 09:48 |
| vanavond zal ik niet op de bowling zijn ivm ziek zijn |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
dirk okter Op: 09/05/2005 12:37 |
|
| beterschap jongeman ik schrijf u het volgende voor<br /> 1 zak sinaasappelen<br /> 1 zak appels<br /> 1 grok met daarin een 12,5 jaar oude whiskey met minstens 40 procent alcohol<br /> 1 mobiele telefoon om op de hoogte te blijven van je teamgenoten die voor de eer meestrijden voor de cup met grote oren.<br /> <br /> Groetjes<br /> <br /> Dirk Okter<br /> |
|
| Gepost door:
Stichting thuiszorg Den Haag Op: 10/05/2005 14:31 |
|
| Gaat het weer een beetje,meneer Meyering ?? <br /> Bij deze kunnen wij U melden dat wij om uw herstel te bespoedigen vanaf morgen een thuiszorghulp bij u thuis zullen stationeren ;u kunt keuze maken uit de volgende vier verpleegsters : Anita (blond,22 jaar,slank,cup D,houdt ook van een potje poker),Anoushka (blond,26 jaar,slank,lange benen,cup DD,houdt ook van een potje poker) ,Kumiko (zwart haar,aziatisch type,24 jaar,cup C,geschoren,houdt ook van een potje yahtzee) en Riet (grijs,67 jaar,fijn postuur,cup dolfijn,houdt ook van een potje thee).<br /> Uw voorkeur een beetje kennend gaan wij er van uit dat nr.4 uw eerste keus is;zonder tegenbericht uwerzijds zal zij morgenochtend om 07.30 bij u voor de deur staan.<br /> Met vriendelijke groet namens de Stichting Thuiszorg Den Haag , afdeling Consumentenbevrediging; uw twee contactpersonen Otto en Anita Raal.<br /> Wij wensen u een prettige herstelperiode. |
|
| Gepost door:
willyg Op: 10/05/2005 15:48 |
|
| haha, kijk dat zijn nu eens berichten maarre NEE DANK U | |
| Gepost door:
riet Op: 11/05/2005 01:52 |
|
| Wat is dat nou verdomme.Ben ik er eindelijk achter dat er een jonge god verliefd op me is weigert ie me.S'ochtends ben ik op m'n best beste william.<br /> Dus denk er nog even over na want je weet niet wat je gaat missen.Op een oude fiets moet je het immers leren niet waar?<br /> kusje van jouw Rietje <br /> <br />Tot straks he schatje van me
|
|
| Gepost door:
riet Op: 11/05/2005 20:14 |
|
| ik heb Willy weer op de been.<br /> Hij is zich aan het klaarmaken voor Berlijn.<br /> Ik krijg hem aleen niet meer rustig.<br />
|
|
| Gepost door:
willyg Op: 12/05/2005 00:31 |
|
:> :>
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |