paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
2e Plaats !!
Gepost door : Edward
Op: 13/05/2005 23:47
Via een schiiiiiiiiiiiterende laatste game van de vijfde naar de tweede plaats gestegen .............. allemaal een schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiterende dvd-speler gekregen ................ dat was het dan.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: webbie
Op: 14/05/2005 00:56
Snik wederom het einde van het seizoen.Een Seizoen met diepe dalen en natuurlijk vele hoogtepunten en hoge rekeningen en hectoliters bier!<br />
Een seizoen met nieuwe gezichten en een seizoen waar we william eindelijk gekoppeld hebben aan riet.Ik heb niks gehoord hoe de ochtend met riet en willy verlopen is maar geen nieuws is altijd goed nieuws.Proficiat william.Sabrina bedankt voor het versterken van het team en we zien je graag terug volgend jaar.<br />
Alleen maar naar die harige reet van Jimmy kijken worden we natuurlijk niet vrolijk van.Snoek mag wat meer gaan ruilen.Mart is tot grote hoogte aan het stijgen.Frank die wel wat teleurstelde dit jaar maar ja...tis de trouwstress he.!Wally die af en toe zijn hupje kwijt was maar die dan toch weer hervond.<br />
Arno bedankt voor het invallen tijdens het slottoernooi,<br />
Ook gaat mijn dank uit naar Peter R,stichting na 3en,stichting thuiszorg en een zekere harold Itler.Ik zal er zeker een paar vergeten zijn , maar ook die bedank ik hartelijk voor de bijdrage aan dit immers zo populaire forum.<br />
Niet te vergeten,,,Melis en joetje die hun stinkende best hebben gedaan de " omgeklatste " pins op papier Cq het web te zetten ende te etaleren.<br />
Tot de PP Cup dan maar en anders tot volgend jaar ergens als de bladeren weer gaan vallen.<br />
U zijt gegroet..<br />
Webbie

Gepost door: Harry Oofdpijn
Op: 14/05/2005 09:18
Goeiemorgen paroligoden,<br />
Het is 9:05 op zaterdagochtend en de geluiden in mijn hoofd van het geweldige eindtournooi beginnen nu langzaam weg te ebben, een waas van alcohol in hei-igheid circuleert rond mijn hoofd en mijn drie beeldschermen die de Casema Storingsplek mijn aanbied kunnen niet minder fel afgesteld worden. Jaja het voelt als een typische dinsdagochtend.:-(<br />
<br />
Een glimlach is eigenlijk al te veel al kan ik u melden dat ik wel moest lachen toen ik vanochtend om 8:15 naar beneden strompelde en op de tafel een witte doos zag liggen. JAAAAAA dacht ik, een DVD speler.<br />
<br />
Al met al was weer erg gezellig en wat waren we bij vlagen briljant.<br />
<br />
Mannen en Sabrinaatje bedankt voor het winnen van mijn DVD speler.<br />
<br />
(GODVERDOMME, zijn er hier een paar VEEEEEELLLL te wakkere collegae die ineens melig gaan doen, even een paar holpiepers en bamzaaiers uitdelen, ten minste, laten uitdelen)<br />
<br />
Maarja het is nu 9:15 en ik heb weer 10 minuten weggetypt met een verhaal waarbij het doel me, als ik het teruglees terwijl ik dit halfblind intyp, compleet is ontgaan. <br />
<br />
Waarom wilde ik dit stukje schrijven...oh ja.<br />
<br />
TOPPERS!!!! BEDANKT!!!!<br />
<br />
Groetjes<br />
Mart alias Harry Oofdpijn <br />
<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |