| Jaaaaaaaaaaaa |
| Gepost
door : Hoib
Op: 18/05/2005 05:38 |
|
Jaaaaaaa, ik leef nog. Het werd weer eens tijd voor een berichtje uit Venezuela. Elke week lees ik het forum om te kijken hoe het met de Paroli-Goden gaat. Het doet mij deugd dat er een zeer verdienstelijke 2e plaats is behaald. Maar de revelatie van het seizoen is zonder meer onze Mart. Wat een progressie! Ik ben heel trots op je Mart.<br /> Hier gaat alles rustig aan. Ik volg momenteel spaanse les op de universiteit voor talen hier in Caracas. Nou Willy, als je een keer langskomt dan brengen we zeker een bezoekje aan deze universiteit. Het is een paradijs voor jou.<br /> Hoewel ik nog niet vloeiend spaans spreek, gaat het elke dag een stukje beter.<br /> Vooral als ik rum-cola aan het drinken ben, dan spreek ik ineens vloeiend spaans! Ik heb mijn ogen laten laseren hier(a dream come true). Nooit geen bril of contactlenzen meer en ik zie alles perfect. En dat voor 450 eurootjes!<br /> Tuurlijk is alles goedkoper hier en vooral als je hier op vakantie bent. Maar de salarissen zijn ook een stuk lager, dus verhoudingsgewijs klopt het allemaal wel. Nog 2 maanden en dan zijn we 1 jaar getrouwd, wat gaat de tijd toch snel. Volgende maand zal ik u allen wederom berichten.<br /> Succes en heel veel plezier in Berlijn. En vooral daar niet de dingen doen, die ik ook niet zou doen.<br /> <br /> Saludos,<br /> <br /> Huib<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 18/05/2005 20:54 |
|
| leuk ouwe pik dat je weer ff langskomt.Met nog een paar dagen voordat het team in Berlijn de kunsten mag gaan vertonen op de geoliede baan.<br /> Ff nog een vraagje...dat paradijs voor willy op de universiteit ; betekent dat er alleen maar vrouwen van boven de 61 op taalcursus bij je in de klas zitten.?<br /> Ik sprak hem net...hij is al onderweg <br />Groetjes vanuit een nog net niet zonnig genoeg nederland !
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |