| Joet`s gemiddelde |
| Gepost
door : Edward
Op: 20/05/2005 17:01 |
|
Hierbij kunt u allen een voorspelling doen van het gemiddelde dat ons grote voorbeeld Joetje in Berlijn zal gaan gooien ; voor de leken onder ons nog het volgende : hij heeft zijn beste seizoen ooit achter de rug maar heeft tot nu toe nog nooit iets bijzonders gepresteerd op buitenlandse toernooien.<br /> Degene die er het dichtste bij zit kan een leuke verrassing tegemoet zien.
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
willyg Op: 20/05/2005 17:58 |
|
| da's een lastige...ik voorspel dat onze 'bono' euh 1068 pins omgooid over 6 games!! zich dus plaatst voor de volgende ronde...een paar yesbabies krijgt op de orphelins, ug stukkies op de 17 waardoor het gaat vlammen op woensdag :> :> :> | |
| Gepost door:
Tinus Uurenhout Op: 20/05/2005 18:25 |
|
Goed gelezen Willy, Er wordt gevraagd om gemiddelde....oetl!
|
|
| Gepost door:
Wally 17 Op: 20/05/2005 18:26 |
|
| Dat is niet eens spannend meer! Dat wordt een average van 180! Logisch!! :> :> | |
| Gepost door:
joetje Op: 20/05/2005 19:17 |
|
| willy bedoelt 178 ziet ik.Ik zelf weet dat het lastig is om 6 games voluit te vlammen en calculeer daarom ook 1 zeepgame in mijn te gooien gemiddelde.Ook de hoeveelheid bona en hoe dat uitgesmeerd zal zijn op het laminaat zal van invloed zijn op mijn presteren.<br /> Ik hoop dat ik jullie niet teleur zal stellen als ik zelf voor een gemiddelde ga van 173 over de eerste 6 games maar zal op de finale dag menig duitser van de baan af gaan rocken.!!!!<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 20/05/2005 21:50 |
||
ik ben wel geneigd tot omkoping als iemand perse die verrassing wil ..name the average. |
||
| Gepost door:
Edward Op: 20/05/2005 22:13 |
|
| Ik hou het zelf op 187 gemiddeld over de eerste zes................. :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> | |
| Gepost door:
joetje Op: 21/05/2005 00:19 |
|
ik ben weer gevleid...bedankt.Legt natuurlijk wel weer een enorme druk op mijn frele schoudertjes :>
|
|
| Gepost door:
Hoib Op: 21/05/2005 01:11 |
|
| Ik reken minimaal op een 196 gemiddeld!!!<br /> <br /> En een gemiddelde van 25 per dag, maar dan hebben we het over bier!!!!<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |