paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Joet`s gemiddelde
Gepost door : Edward
Op: 20/05/2005 17:01
Hierbij kunt u allen een voorspelling doen van het gemiddelde dat ons grote voorbeeld Joetje in Berlijn zal gaan gooien ; voor de leken onder ons nog het volgende : hij heeft zijn beste seizoen ooit achter de rug maar heeft tot nu toe nog nooit iets bijzonders gepresteerd op buitenlandse toernooien.<br />
Degene die er het dichtste bij zit kan een leuke verrassing tegemoet zien.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: willyg
Op: 20/05/2005 17:58
da's een lastige...ik voorspel dat onze 'bono' euh 1068 pins omgooid over 6 games!! zich dus plaatst voor de volgende ronde...een paar yesbabies krijgt op de orphelins, ug stukkies op de 17 waardoor het gaat vlammen op woensdag :> :> :>

Gepost door: Tinus Uurenhout
Op: 20/05/2005 18:25
Goed gelezen Willy, Er wordt gevraagd om gemiddelde....oetl!

Gepost door: Wally 17
Op: 20/05/2005 18:26
Dat is niet eens spannend meer! Dat wordt een average van 180! Logisch!! :> :>

Gepost door: joetje
Op: 20/05/2005 19:17
willy bedoelt 178 ziet ik.Ik zelf weet dat het lastig is om 6 games voluit te vlammen en calculeer daarom ook 1 zeepgame in mijn te gooien gemiddelde.Ook de hoeveelheid bona en hoe dat uitgesmeerd zal zijn op het laminaat zal van invloed zijn op mijn presteren.<br />
Ik hoop dat ik jullie niet teleur zal stellen als ik zelf voor een gemiddelde ga van 173 over de eerste 6 games maar zal op de finale dag menig duitser van de baan af gaan rocken.!!!!<br />

Op: 20/05/2005 21:50
een leuke verrassing tegemoet zien.
<br />
ik ben wel geneigd tot omkoping als iemand perse die verrassing wil ..name the average.

Gepost door: Edward
Op: 20/05/2005 22:13
Ik hou het zelf op 187 gemiddeld over de eerste zes................. :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :>

Op: 21/05/2005 00:19
ik ben weer gevleid...bedankt.Legt natuurlijk wel weer een enorme druk op mijn frele schoudertjes :>

Gepost door: Hoib
Op: 21/05/2005 01:11
Ik reken minimaal op een 196 gemiddeld!!!<br />
<br />
En een gemiddelde van 25 per dag, maar dan hebben we het over bier!!!!<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |