paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Ja daar is ie weer!!
Gepost door : Hoib
Op: 10/06/2005 06:52
Wat nou American Rollercoaster Trip, neeeeeeeee..............................<br />
De goedkope, veel bier, veel rum, veel lol en natuurlijk heel veel geile vrouwtjes, lekker warme Trip naar...... VENEZUELA!!!!<br />
Gezellig bij ome Huib op bezoek...jaaaaaaaaaaaaa.<br />
<br />
Voor informatie even een mailtje naar: huibderoode@hotmail.com of huibert@cantv.net Wij zijn 24 uur geopend dus schroom niet!<br />
<br />
Saludos de Venezuela<br />
<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: sabbie
Op: 10/06/2005 23:45
Hallo huib en vrouw,<br />
<br />
Alles goed en wel in het mooie land???<br />
Hoe staat het met de camera??? Heb nog steeds geen foto's ontvangen of ben ik niet op de hoogte gesteld door mijn teamgenoten????<br />
<br />
Een dikke zoen van sabrina

Gepost door: Hoib
Op: 12/06/2005 06:53
Hoi Sabrina,<br />
<br />
<br />
Om foto´s te versturen naar Nederland is nogal prijzig, maar gelukkig hebben we een digitale camera. Een tijdje geleden heb ik een paar foto´s naar Andres gemaild en hij heeft ze op het forum geplaatst. Als we weer leuke foto´s hebben, dan mail ik ze weer naar Andres. Dus hou het forum goed in de gaten.<br />
<br />
Even wat anders, waarom noem je jezelf "Sabbie"? <br />
Sorry, maar als ik "sabbie" hoor, dan gaan er allerlei gedachtes door mijn hoofd.<br />
<br />
Nou weer serieus, binnenkort zal ik weer een paar foto´s mailen, ok.<br />
<br />
Saludos,<br />
<br />
Huib<br />

Gepost door: joetje
Op: 19/06/2005 02:56
hee sufkop, ze bedoelt die camera die ze je gegeven heeft.Volschieten dat ding en opsturen.<br />

Gepost door: Hoib
Op: 20/06/2005 17:37
Vriendelijke vriend, dat cameraatje volschieten is het probleem niet. Het punt is, om de foto´s te verzenden minimaal 50 eurootjes mag aftikken. En dat vind ik belachelijk veel geld voor het verzenden van een paar foto´s.<br />
<br />
<br />
Saludos<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |