| Ja daar is ie weer!! |
| Gepost
door : Hoib
Op: 10/06/2005 06:52 |
|
Wat nou American Rollercoaster Trip, neeeeeeeee..............................<br /> De goedkope, veel bier, veel rum, veel lol en natuurlijk heel veel geile vrouwtjes, lekker warme Trip naar...... VENEZUELA!!!!<br /> Gezellig bij ome Huib op bezoek...jaaaaaaaaaaaaa.<br /> <br /> Voor informatie even een mailtje naar: huibderoode@hotmail.com of huibert@cantv.net Wij zijn 24 uur geopend dus schroom niet!<br /> <br /> Saludos de Venezuela<br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
sabbie Op: 10/06/2005 23:45 |
|
| Hallo huib en vrouw,<br /> <br /> Alles goed en wel in het mooie land???<br /> Hoe staat het met de camera??? Heb nog steeds geen foto's ontvangen of ben ik niet op de hoogte gesteld door mijn teamgenoten????<br /> <br /> Een dikke zoen van sabrina |
|
| Gepost door:
Hoib Op: 12/06/2005 06:53 |
|
| Hoi Sabrina,<br /> <br /> <br /> Om foto´s te versturen naar Nederland is nogal prijzig, maar gelukkig hebben we een digitale camera. Een tijdje geleden heb ik een paar foto´s naar Andres gemaild en hij heeft ze op het forum geplaatst. Als we weer leuke foto´s hebben, dan mail ik ze weer naar Andres. Dus hou het forum goed in de gaten.<br /> <br /> Even wat anders, waarom noem je jezelf "Sabbie"? <br /> Sorry, maar als ik "sabbie" hoor, dan gaan er allerlei gedachtes door mijn hoofd.<br /> <br /> Nou weer serieus, binnenkort zal ik weer een paar foto´s mailen, ok.<br /> <br /> Saludos,<br /> <br /> Huib<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 19/06/2005 02:56 |
|
| hee sufkop, ze bedoelt die camera die ze je gegeven heeft.Volschieten dat ding en opsturen.<br /> |
|
| Gepost door:
Hoib Op: 20/06/2005 17:37 |
|
| Vriendelijke vriend, dat cameraatje volschieten is het probleem niet. Het punt is, om de foto´s te verzenden minimaal 50 eurootjes mag aftikken. En dat vind ik belachelijk veel geld voor het verzenden van een paar foto´s.<br /> <br /> <br /> Saludos<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |