| baanperikelen |
| Gepost
door : joetje
Op: 30/08/2005 15:25 |
De gemiddelden bij het team gaan wellicht drastisch omlaag aangezien het oliepatroon wat moeilijk te volgen is.Kees kauwgombal gooide zijn eerste 3 ballen in de goot en sassen eindigde met een 120 game.Het leek of de baan baggervet was maar na een aantal ballen droogt het zooitje aardig op.Zelfs zo snel dat in game 2 het wel het oude patroon leek van vorig jaar.Alleen nam de baan wraak om nog verder op te drogen en zo het goede gevoel weer te doen wegebben.Komt hier op neer dat ik in 3 games tijd ongeveer anderhalve kilometer naar links heb geschoven.Team naast ons vroeg zich steeds af wat ik met mijn aanloop op hun baan moest .Ergo....tzal ff wennen zijn.<br />Ook voor de niet aanwezigen...Jerry de baanmonteur is gebonjourd want nu zit er een gozert achter de receptie die je moet roepen en die rent dan naar achter.<br /> Of dat een bezuiniging is die slim is van de bowling valt nog te bezien.<br /> Ook kan ik melden dat we in een fijn nieuw decor bowlen met roze pilaren en de bowling een maritieme naam heeft gekregen.Bowling Dolfijn.Ja echt waar het is dolfijn.<br /> Verder is de proshop in aanbouw en dat komt goed uit want norbert heeft nieuwe schoenen en tas en bal en wat niet meer nodig.<br /> Ook gevraagd aan boendoek wat er met zijn fooi gebeurt.Hij moest het delen met een klein dwergje die ook achter de receptie stond maar hij vermelde dat wat in zijn borstzak waait gewoon voor hem is.Dus kunnen we gewoon afrekenen met de dwerg en eventuele fooi middels een föhn die de captain dient mee te nemen in boendoeks borstzak laten waaien.<br /> Oh ja...we hebben verloren maar met hoeveel ....geen idee |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Franco Op: 30/08/2005 17:07 |
|
Zit er maar 1 ding op wij maken ons de "technique de helicoptre" eigen en tegen de kerst staan we bovenaan .<br />Enne hoeveel teams doen er mee? |
|
| Gepost door:
sim Op: 30/08/2005 18:53 |
|
| er doen wel 5 teams mee dus we weten aan het eind van het seizoen alles van onze tegenstander | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |