| gyes happen again |
| Gepost
door : webbie
Op: 07/09/2005 13:48 |
|
Thanx to meli and me...Uppadate is here again.Better read and weep cos is terrible when i look at 2 weeks results.<br /> Sommige pagina's behoeven nog wat aandacht maar daar wordt aan gewerkt..ies microsoft probleem om het zooitje recht te krijgen.<br /> grz<br /> webbie<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
snoei Op: 07/09/2005 15:36 |
|
| heel mooi, maar hoe kan ik nu op 7 euri staan. | |
| Gepost door:
joetje Op: 07/09/2005 23:02 |
|
| hahah ik denk dat melis die klakkeloos heeft overgenomen van vorige week ...die 7 eu is de schade van jimmy.<br /> Kzal zien offik die wil veranderen voor je<br />
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 07/09/2005 23:38 |
|
| bedankt | |
| Gepost door:
Edward Op: 08/09/2005 01:11 |
|
1000x excuses voor deze ongelooflijke blunder mijnerzijds , ik zal geheel vrijwillig mijn partner opdracht geven mij vanavond 20 stokslagen extra te geven. <br />Uiteraard heb ik deze poging tot oplichting subiet weer hersteld in de administratie en uw schuld aan de pot weer gereduceerd tot nul.<br /> Wel ben ik blij te merken dat de uppadates inderdaad worden bestudeerd. :>
|
|
| Gepost door:
webbie Op: 08/09/2005 14:05 |
|
| Ik had niet verwacht dat dit kleine testje opgemerkt zou gaan worden maar als het om geld gaat valt ineens alles op.<br /> Volgende keer nog ietsjes moeilijker maken meli...soort puzzel zeg maar.<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |