paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
balletje norbert
Gepost door : joetje
Op: 08/09/2005 14:10
Begrijp ik het nu goed? leg de bal van norbert gewoon in het kastje van snoei?<br />
Die gozert heeft zich het schompes gezocht naar die ronde knikkert en al die tijd.......<br />
Wally had al een betalingsregeling getroffen met hem.Ik had begrepen dat ook zijn schoenen kwijt waren.Had je dat nog niet geroken in je kastje snoek?<br />

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: snoei
Op: 08/09/2005 14:35
er zaten een paar huisschoenen in die tas

Gepost door: wally17
Op: 08/09/2005 14:45
Toch wel fijn dat nu het bewijs is geleverd dat ik ook als ik ladderzat ben toch al het aan mij toevertrouwde netjes opruim.....

Gepost door: bas pantzerglas
Op: 08/09/2005 23:14
Jeztz hoffen dass die Löcher noch im Ball sein.Die Löcher werden manchmal schön verpisst durch jeder Putzfrau die alles aufräumt.Unser Putzfrau heisst Walline und hat gerade ein neuen Job gefunden beim Sauberheitsdienst im Klo.<br />
Viel Glück Frau Walline .....Das sie noch viel putzen möchten haben wirden machen wollen sein.<br />
:> <br />
Supertoll...geil...Ungeheuer..Reiner Spitzenklasse.

Gepost door: willyg
Op: 09/09/2005 02:23
dat moet van INGRID A zijn of zoeke Sabbie,waar we nog praatjes van tegoed hebben...!! kom maar op met dat ip adres, hahaha...vernederen is the key als je lult en geen inhoud geeft,blaaaaaaaaaaaaa..PAROLI GROEN LEEFT, tikje paars aub..veel PAARS !!!!!!!!!!!!!!!!!PAARS :> :> :> :> :> :>

Gepost door: joetje
Op: 09/09/2005 02:38
Laat mij de eerste dan maar weer zijn....WILLY ik ben je weer kwijt met je post hierboven.Maar dan nu ook helemaal.<br />
Het is zelfs in kleuren onsamenhangend nu.<br />
Helllllllllllllppppp

Gepost door: Sinterklaas
Op: 09/09/2005 04:19
Sint begint een beetje moe te worden van die WILLY-POSTS ; kan elke post van 83.160.238 niet automatisch geweigerd worden ?? En ook Piet begint dit alles steeds irritanter te vinden .

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |