| Bierverbod voor Willy G.? |
| Gepost
door : EL Capitan !!
Op: 13/09/2005 01:47 |
|
Het word tijd dat deze discussie eens aangezwengeld wordt ; de statistieken wijzen namelijk overduidelijk uit dat naarmate de avond vordert en Willy`s bierpeil stijgt zijn scores dalen : gooit hij in zijn eerste games gemiddeld zo`n 166 , dit daalt naar een gemiddelde laatste game van een puntje of 140.<br /> Wat moet prevaleren ?? Het teambelang of Willy`s oneindige zucht naar bier ?? |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
willy Op: 13/09/2005 02:20 |
|
neeeeeeeeee, cap eddie !! het zit zo; de druk is eraf en door zelf naar de bar te lopen heb ik het team weer 15 euries tip bespaardtttd! 'k heb de 2 puntjes gepakt van m'n geweldenaar wim dus leg ik de DRUK op het team en das redeluk gelukt,uitslag 16-9 in ons voordeel, :> .Daarnaast mag ik toch ff kutten op de zwaar te late cq slechte oranje en daarmee toegevoegde DRAMA shirts waar u mijn en ons aller team mee zou durven aankleden !!! keep up the shape !!biertje was trouwens wel weer ok, alleen hadden ze weer geen CORONA'S...WAT IS DAT TOCH MET DIE HORECA TEGENWOORDIG??!! 'k blijf wel altijd keurig dank je wel zeggen..afijn, fijn om Norbert vanuit eigen kracht weer een aardig partijtje ballen zien doen gooien,( vanaf volgende week in ieder geval eigen schoentjes !?! ) willy ,edje kan ik nog niet echt inschatten voor dit spetterende seizoen, sjim smooth sjim en onze 'jankerd'cq andere bal FRANCO, dank voor de biergame..sportief!! m'n gevoel zegt dat het allemaal wel goed gaat komen dit seizoen :> :> dank mart voor het toeschouwen van een laatste slechte maar oh zo belangrijke game...cu
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 13/09/2005 04:28 |
|
| Dit is geen antwoord....<br /> Het gaat erom dat het teambelang erbij gebaat is dat er hoog gegooid gaat worden.Het is een bewezen feit dat hoe voller de peilglazen staan hoe lager jouw gemiddelde is.<br /> Lijkt me voor jouw als perfectionist toch makkelijke keuze
|
|
| Gepost door:
Jan teambelang Op: 13/09/2005 11:54 |
|
2 missers moeten gooien in het teambelang,das pas meedenken en het wijgevoel aanwakkeren
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 13/09/2005 12:29 |
|
| kijk Jan , dat is nog eens een instelling.<br /> jij zou wel je biertje laten staan !! |
|
| Gepost door:
Hertog Jan Op: 13/09/2005 13:04 |
|
| Uit commercieel oogpunt kunnen wij als brouwer niet toestaan dat heer Willy G. gas gaat terugnemen wat bierconsumpie betreft.<br /> Wij hebben een contract met bowling Dolfijn afgsloten en er moet aan een bepaalt bierquota voldaan worden als bovengenoemd persoon minder gaat drinken komt de quota in gevaar.<br /> Tevens heeft de directie besloten de Heer Willy G.te gaan sponsoren met drie extra bier per avond er zal 252,- euro naar zijn bankrekening overgemaakt gaan worden 2,10x3x40 speelovonden.<br /> Wij gaan er vanuit dat niet genoten bier aan het eind van het seisoen wordt teruggestort.<br /> <br /> Met vriendelijke groet,<br /> <br /> Hertog Jan Brouwerij Nederland. |
|
| Gepost door:
willy Op: 13/09/2005 15:49 |
|
| jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :> :> :> | |
| Gepost door:
G.Markus en E.Wijma Op: 16/09/2005 14:28 |
|
| Geachte Paroli-players,wij zijn benaderd door de eigenaren van Dolfijn Bowling Centrum om het dreigende drankverbod voor uw teamlid Willy G. te bespreken.Om alle lopende leningen aangegaan voor de verbouwing te kunnen blijven voldoen is het voor de eigenaren van groot belang dat deze nuchtere noorderling absoluut niet nuchter blijft tot en met het einde van de avond aangezien hij hun grootste bron van inkomsten is.Wij willen u dan ook het voorstel doen om zijn handicap ,al naar gelang zijn bierconsumptie stijgt, mee te laten stijgen;bv. per biertje 5 punten handicap erbij.Hierdoor zal zijn dronkenschap niet al te zeer van invloed zijn op uw teamprestatie en zal Dolfijn Bowling Centrum tot in lengte van dagen een florissant bedrijf blijven,alwaar velen, zowel recreatieve alsook broodbowlers,menig prettige avondjes zullen kunnen bowlen.<br /> <br /> In afwachting van uw antwoord verblijven wij , Uw leaguebestuur. |
|
| Gepost door:
joetje Op: 16/09/2005 14:36 |
|
| Dit soort acties kan ik alleen maar toejuichen.hulde aan geer en eer | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |