paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Shirts
Gepost door : melis en joetje
Op: 13/09/2005 16:55
Ik ben zo vrij geweest om 11 shirts te bestellen omdat het anders erg lang gaat duren en wij pas als het seizoen afgelopen is ons in het oranje kunnen hullen.<br />
Het logo had hij nog en de bijnamen ook.Ook komt er een shirt voor Hoib en dat is de 11e.( die is gratis trouwens ).<br />
Per shirt komt het neer op 39eu.<br />
<br />
grz<br />
meli en joetje

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Rick
Op: 13/09/2005 17:49
Goedendag Heer Brugmans en andere leden van het Paroli Players-team,bij deze wil ik U hartelijk bedanken voor de geplaatste bestelling van 11 oranje bowlingshirts. Ik begrijp dat de stukprijs echter niet goed bij U is doorgekomen; de shirts kosten,en dat is natuurlijk inclusief opdruk en borduursels €139,- per stuk.<br />
Ik ga er van uit dat dit geen probleem voor U vormt en zal U de bestelling zo spoedig mogelijk doen toekomen,dwz meteen na mijn 6 weken vakantie die komende vrijdag begint,voor die tijd zal het mij helaas niet meer lukken.<br />
Met vriendelijke groet,Rick.

Gepost door: Edward
Op: 13/09/2005 17:58
Hallo allemaal , ik heb net contact gehad met de SPV en daar blijkt dat de gedane toezegging om de nieuwe shirts voor ons te betalen helaas niet kan worden nagekomen.Aangezien de betaling wel de deur uit moet vraag ik iedereen om de komende week €139,- aan mij te overhandigen zodat de shirts snel betaald kunnen worden.Met dank voor de snelle medewerking..........

Gepost door: Norbert
Op: 13/09/2005 18:05
OK, ik heb het giraal overgemaakt.

Gepost door: Hoe zit dat!!!!!
Op: 13/09/2005 18:20
Ja hallo zeg als er geen bijdrage komt moeten wij ff 139 betalen wel erg veel,hoezo niks van de spv zoveel dragen zij niet bij in al die jaren.<br />
In dat geval kunnen we toch de huidige blijven gebruiken!<br />
En Oranje was een baggerkwaliteit shirt las ik.<br />
Hoe zit dat?

Gepost door: webbie
Op: 13/09/2005 19:59
kan meneer "hoe zit dat" even onder zijn gewone naam posten.

Gepost door: snoei
Op: 13/09/2005 21:14
webby check dat ip nr. en leg hem een boete op van 61 euri<br />
dus een shirt voor 200

Gepost door: webbie
Op: 13/09/2005 22:54
Ip gecheckt...is computer in het hok.Wordt lastig om die te bannen.

Gepost door: Hoib
Op: 14/09/2005 03:18
Deze geste wordt heel erg gewaardeerd door Ome Hoib. Maar mocht het toch nodig zijn om van mijn kant ook wat eurootjes over te maken i.v.m. de wat hogere prijs, laat het me dan even weten. En dan zal ik de benodigde eurootjes op de betreffende rekening storten.<br />
<br />
Saludos,<br />
<br />
Huib<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |