| 3e raadseltje ? |
| Gepost
door : THE RIDDLER
Op: 14/09/2005 20:27 |
| Ik ontmoette een weduwe die samenleefde met haar stiefdochter.Ik trouwde met haar.Mijn vader werd verliefd op de stiefdochter en trouwde met haar.Mijn vrouw werd de schoonmoeder van mijn eigen vader;de stiefdochter van mijn vrouw is mijn stiefmoeder en ik ben de stiefvader van mijn stiefmoeder.Mijn stiefmoeder,die de stiefdochter van mijn vrouw is,heeft een zoon;hij is mijn stiefbroer,want hij is de zoon van mijn vader en van mijn stiefmoeder;maar omdat hij ook de zoon is van de stiefdochter van mijn vrouw,is mijn vrouw ook de grootmoeder van de jongen,en ben ik de grootvader van mijn stiefbroer.Mijn vrouw heeft ook een zoon,mijn stiefmoeder is derhalve zijn stiefzuster en ook zijn grootmoeder,want hij is de zoon van haar stiefzoon;en mijn vader is de zwager van mijn zoon.Mijn zoon is het kleinkind van mijn vader.Wie is mijn grootvader ????? |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Norby Op: 14/09/2005 20:41 |
|
HUO OP,KAN ER NIET MEER TEGEN <br />Ik wil champions leque kijken, en zit nu alleen met vaders schoonvaders en getallen in m'n hoofd <br /><br /> IEMAND....LOS DIT OP!!!!<br /> <br /> JOETJE!!!!!!! |
|
| Gepost door:
snoei Op: 14/09/2005 20:47 |
|
| Oplossing Ik ben mijn eigen grootvader <br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 14/09/2005 22:51 |
|
| dacht dat het wel duidelijk is.<br /> The riddler verzint ze niet....de riddler doet aan plagiaat. |
|
| Gepost door:
sim Op: 16/09/2005 23:56 |
|
| vier misschen ofzo | |
| Gepost door:
harry jekkers Op: 17/09/2005 10:22 |
|
| voor de mavo'ers.<br /> plagiaat is diefstal |
|
| Gepost door:
mart Op: 17/09/2005 10:22 |
|
| Je opa!<br /> Da's het antwoord. <br /> SPREEK ME NIET TEGEN HET IS GOED!!!<br /> oke maar ff wat anders wie heeft de supergeit in bezit?<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |