paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
dolfijn prutsers
Gepost door : joetje
Op: 22/09/2005 13:30
Nadat ik gister ff bij de proshop was dacht ik ....laat ik eens mijn lockerhuur betalen aangezien er weer een briefje hangt.Ik naar de nieuwe balie toe en kom daar dat studentenknakkertje tegen."Ik wil graag mijn lockerhuur betalen".Oh dat kan niet bij mij.Ik loop even naar de baas toe.Paar minuten later komtie terug en zegt "Hij heeft geen tijd , kan je later terugkomen? "<br />
Pffff gaat goed daaro. En dan kom je volgende week en dan is je kassie ineens uitgeruimd.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Anton Vokaat
Op: 22/09/2005 13:33
SEW THE MODDERFOKKERS!!!<br />
Lauw tuf in glazen, frituur in de spoelbak.<br />
Klotebanen. Bordeel zonder hoeren....<br />
Zijn termen die bij mijn de gedachten inpoppen.<br />
Ik zeg volgende keer per ongeluk branden aan de ballenpoest machine, en aanklagen die handel

Gepost door: snoei
Op: 22/09/2005 18:18
was er vandaag om mijn spullen te halen, en vroeg hoe het met die huur zat aangezien ik pas per april een locker heb en een jaar vooruit betaald heb, zei die eigenaarlul dat hij mij niet kon vinden in zijn comp bestand.<br />
ik zei toen zoek op de locker nummer<br />
en wat denk je die bestond niet, dus ik ben klaar.<br />
mijn locker bestaat niet WHoaoahoaoao

Gepost door: Edward
Op: 22/09/2005 21:50
"was er vandaag om mijn spullen te halen ?" .... waarom moest jij je spullen halen ?? Je gaat toch niet stiekem oefenen in Z`meer om je gemiddelde omhoog te krijgen?? Die pot moet vol hoor !!!!!!!!!!!!!!! :> :>

Gepost door: willy
Op: 23/09/2005 00:23
en ik gaf vorig jaar al aan om bijvoorbeeld in ockenburgh ofzo te gooien..wie wil ons superteam nou niet hebben??!! zo moeilijk zijn we toch niet?? volgende week neem ik m'n eigen koude,wieckse witte biertjes wel mee..niet te vergeten; de oh zo lekkere koude coronaatjes !! en dat voor 1 eurie 50 per flesje !!! bestelmaarbestelmaarbestelmaar...cu :>

Gepost door: joetje
Op: 23/09/2005 15:30
wij zijn het makkelijkste team datteris.As ut bier maar niet doodslaat en op tied kompt :>

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |