| Uitslag 3 oktober |
| Gepost
door : joetje
Op: 04/10/2005 00:47 |
|
Geen idee wat de einduitslag was maar als we een paar pins meer hadden gegooid hadden we toko eppo op de knieen gehad.<br /> Jammer maar helaas en grappig was dat sommigen van toko eppo ineens rechtdoor gingen gooien omdat ze hun eigen lijn kapot hadden gegooid na 2 games.<br /> Jammer voor mij was dat ik ongeveer diezelfde lijn gooi en dat het oliepatroon wat er nu weer ligt dat niet aan kan.<br /> Wat resulteerde in een slechte laatste voor mij maar mart was on fire en snoei zijn bal ging ineens hooken.<br /> Zelfs arjan en die andere van toko eppo hadden een handicap die hun onwaardig is.Maar hun voorsprong was helaas genoeg en ook de Vertigo van norbert heeft nog geen potten gebroken.<br /> Dit alles gaat goed komen , snoek , mart en melis hebben als het goed is binnen een week hun nieuwe bal en ook ikke hopelijk.<br /> Webbie wil de upadate nu doen maar hij heeft nog niks ontvangen ..jammer hoor |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 04/10/2005 00:49 |
|
| ohja...we gooiden om knaken en de laatste voor een 5je en die werd gewonnen door mart.<br /> Ook hebben mart en ik nog wat apres bowling gedaan en mart verplicht over de 2e arrow laten gooien.<br /> De 2e arrow is nu bijna niet meer te zien op baan 6
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 04/10/2005 00:56 |
|
| heeft ie al die schoenen nog opgeruimd ?<br /> en zo ja hoe lang is ie daar mee bezig geweest<br /> |
|
| Gepost door:
snoei Op: 04/10/2005 00:56 |
|
| Mart slaan op die knop !!!! | |
| Gepost door:
snoei Op: 04/10/2005 00:57 |
|
| slaan zei ik toch !!!!! | |
| Gepost door:
Franco Op: 04/10/2005 01:36 |
|
| Nou dat belooft wat al die nieuwe ballen :> <br /> Nu nog het bijpassende oliespoor
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 04/10/2005 02:28 |
|
....uw updates zijn binnen , iets later dan vorige week want die kleine serie die bleef maar vallen............................... :> :>
|
|
| Gepost door:
webbie Op: 04/10/2005 03:38 |
|
| gyes been done | |
| Gepost door:
mart Op: 04/10/2005 07:47 |
|
| Hallo parolidiers, <br /> <br /> Martje fingertip in da houuuusssee yeah!<br /> De pijltjes zijn tot stof vergaan. Vanavond maak ik het karwei af de pijltjes het spervuur van de crossfire zullen ontmoeten.<br /> <br /> Vond het weer erg gezellig met een goede spirit gisteravond jammer dat we de eppodiers niet ff 40 pins afgesnoept hebben.<br /> <br /> Alles was aanwezig, slamomenten op de pjoeter, een schoenenhoekje, NEEEHEEE je moet gewoon je ballen weghalen en natuurlijk het oud-hollands bosjes duwen van Norby.<br /> <br /> ZO ik ga hier even vertellen aan klanten..>GA NAAR START...SLAAAAAANNNNN!!....GA NAAR INSTELLINGEN>>.SLAAAAAHAAANNNNNN!!!!<br /> <br /> Gr<br /> Martje fingertipnoob |
|
| Gepost door:
snoei Op: 04/10/2005 12:37 |
|
| bedankt voor de wederom snelle update | |
| Gepost door:
webbie Op: 04/10/2005 15:44 |
|
Ik weet dat melis het graag hoort
|
|
| Gepost door:
Ruud Op: 04/10/2005 16:30 |
|
Yeah we kicked your asses <br />Ja dat handicap bowlen bevalt ons prima.<br /> Moesten jullie ook eens doen ,oh ja maar dat doen jullie al.<br />Heren bedankt voor de tegenstand.NOT hahaha<br /> Is weer rode lantaarnseisoen voor jullie <br />bye bye |
|
| Gepost door:
snoei Op: 04/10/2005 16:40 |
|
| stomme sate vreter, hou je lekker bezig met de sate kambing, jij verloor van onze mart. en broodje bapao kon net tussen de stoeltjes door. en dan nog die arjan die pleurde gewoon in slaap van die zaadballen van je. stomme sambal schijters !!! |
|
| Gepost door:
Ruud Op: 04/10/2005 16:55 |
|
Gila manusia
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 05/10/2005 11:28 |
|
| Lief hoor Snoekie,onze Mart :> | |
| Gepost door: