| Blond moment op werk |
| Gepost
door : Mart
Op: 08/10/2005 16:12 |
|
hahahahaha goh ik kom niet meer bij...ik lach net op de grond te rollen van het lachen, hierbij het bewijs ik ben blond.<br /> Voor het eerst in 3 maanden had ik vandaag weer telefoondienst, dus beetje roestig was ik wel maar deze actie was echt legendarisch.<br /> <br /> Goedemiddag Casema telefoniehelpdesk u spreekt met Mart Steensma waarmee kan ik u helpen.<br /> <br /> Goedemiddag u spreekt met klant1253*<br /> <br /> Goedemiddag wat is het probleem.<br /> <br /> Gisteren is mijn telefoon van kpn afgesloten en op het casema netwerk gezet. Echter kan ik wel zelf bellen maar niet gebeld worden.<br /> <br /> Oh dat is inderdaad raar ik ga even wat instellingen met u doornemen daarvoor heb ik uw postcode en huisnummer nodig. Kunt u die aan mij doorgeven.<br /> <br /> 1234 AB nummer 123.<br /> <br /> Oke prima ik zie het al ik ga even wat veranderen hier in het systeem en dan zal het weer moeten werken.<br /> In een vlaag van verstandsverbijstering reset ik de MTA(multimedia terminal adapter - het apparaat wat de telefonie binnen het motorola modem regelt.).<br /> <br /> .......ttuuuuuuttttttt tuuuuuuuttt....klant weg.<br /> <br /> Ik in een stuip, nergens een 06 nummer te vinden probleem niet opgelost. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Franco Op: 08/10/2005 16:30 |
|
En weer een tevreden klant
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 08/10/2005 17:11 |
|
och je moet er bij geweest zijn zeker??
|
|
| Gepost door:
mart Op: 08/10/2005 19:35 |
|
| Sorry wilde het gewoon ff delen.<br /> Het was inderdaad grappiger in het echt en alleen voor mij.<br /> Ik had echt een remifeestje |
|
| Gepost door:
klant 123 Op: 08/10/2005 20:25 |
|
| Tievusventje.Ik weet je te vinden dus berg je maar | |
| Gepost door:
snoei Op: 08/10/2005 22:05 |
|
| nog meer domme blondjes<br /> Een blondje komt in een bar waar een frisdrankautomaat staat. Ze doet er een paar guldens in en vervolgens komt er een blikje cola uit de automaat. Ze doet nog meer guldens in de automaat en er rollen nog meer blikjes uit. Ze blijft guldens inwerpen en er blijven blikjes uit de automaat komen. Een man die achter haar staat vraagt of hij de automaat ook even mag gebruiken, waarop ze antwoordt: "Rot op, zie je dan niet dat ik aan het winnen ben?" <br /> Een miljonair komt bij de dokter en laat zich onderzoeken. De dokter zegt dat de man een hersentransplantatie moet ondergaan omdat hij anders na 3 weken zal overlijden. De miljonair zegt dat geld geen rol speelt als hij maar goede hersenen krijgt. De dokter kan de man zelfs laten kiezen uit 3 soorten hersenen. De miljonair vraagt uit welke soorten hersenen dan wel. "Nou; je kunt hersenen krijgen van een priester, die van een agent en die van een blondje. Die van de priester zijn f50.000. Die van de politie zijn f100.000. En die van het blondje f90.000.000." De miljonair vraagt meteen waarom de hersenen van het blondje zo duur zijn. "Tja," antwoordt de dokter, "die zijn nog nooit gebruikt." <br /> <br /> Komt er een meisje bij de hemelpoort. Zegt Sint-Pieter: je mag binnen, maar dan moet je wel eerst een onderzoek ondergaan om te zien of je nog maagd bent. De dokter wordt erbij geroepen en onderzoekt het meisje. Na afloop zegt hij: er zitten wel 7 witte stipjes op haar maagdenvliesje. Alé zegt Sint-Pieter. 't Is goed. En hoe heet jij? Waarop het meisje antwoordt: Sneeuwwitje<br /> <br /> <br /> Een blondje solliciteert bij een slager. Na een kort gesprek over koetjes en kalfjes stelt de<br /> slager de hamvraag: "Hoeveel grammen gaan er in een pond?" Zonder te aarzelen antwoordt het meisje: "450 gram." Juicht de slager: "Je bent aangenomen!"<br /> <br /> Er loopt een dom blondje een groothandel in en vraagt aan de verkoper: "Mag ik misschien die tv van u kopen?"<br /> "Nee", antwoordt de verkoper.<br /> Het domme blondje gaat naar de kapper en verft haar haar zwart en gaat terug naar de winkel. Ze haalt weer de verkoper er bij en vraagt weer of zij die tv mag hebben. "Nee", antwoordt de verkoper weer.<br /> Het domme blondje gaat opnieuw naar de kapper en scheert haar hoofd helemaal kaal en gaat weer naar de winkel toe en vraagt weer aan de verkoper of zij die ene tv mag hebben. En weer antwoordt de verkoper met nee. Dus het domme blondje vraagt aan de verkoper waarom zij de tv niet mag hebben. Dus de verkoper zegt: "Kijk mevrouw die tv is geen tv maar een magnetron." <br /> <br /> Een dom blondje komt juichend het café binnen. Ze bestelt een bacardi cola en begint na elke slok te glunderen terwijl ze tegen zichzelf zegt: "Wauw, 30 dagen, niet te geloven!"<br /> De barman kijkt haar vreemd aan en vraagt: "Wat 30 dagen?"<br /> "Nou", zegt het blondje, "ik heb een legpuzel in elkaar gezet binnen 30 dagen terwijl op de doos stond 3 tot 5 jaar." <br /> <br /> Vraag:Hoe sterven de hersencellen van een dom blondje? <br /> <br /> Antwoord: eenzaam!<br /> <br /> De bemanning van de Space Shuttle bestaat uit twee blondines. Een van de blondines maakt een ruimtewandeling terwijl de andere binnen<br /> blijft om de instrumenten te bedienen. Na de wandeling klopt de ene blondine op de Shuttledeur. Zegt de andere blondine: "Wie is daar?"<br /> <br /> De nieuwe stewardes is een dom blondje. Aangekomen in New York leidt de gezagsvoerder haar rond. Uiteindelijk laat hij haar het hotel zien en zegt dat ze de volgende dag om negen uur op het vliegveld moet zijn, omdat ze dan weer terugvliegen. Maar de volgende dag is ze er niet. De gezagsvoerder gaat naar haar hotelkamer en daar vindt hij haar, huilend. 'Waarom huil je?' vraagt hij. 'Ik kan mijn kamer niet uit.' antwoordt ze. 'Hoezo niet?' 'Nou,' zegt ze, 'er zijn drie deuren: eentje gaat naar de wc, eentje naar de badkamer, en op de<br /> derde hangt een bordje "niet storen".<br /> |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |