| Michael XXcel afspraak |
| Gepost
door : Henk van Oudheusden
Op: 11/10/2005 15:46 |
|
Michael ik hoop dat je dit leest.Het is voor mij onmogelijk om je bal te boren om 6uur.Wel heb ik nog een gaatje om half 9 als dat jou ook schikt.<br /> Sorry voor het ongemak maar het is even niet anders.<br /> Ik ben helaas je telefoonnummer kwijt dus ik dacht ik doe het langs deze weg.<br /> <br /> Groeten<br /> Henk |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
norbert Op: 11/10/2005 16:04 |
|
| hahaha |
|
| Gepost door:
s Op: 11/10/2005 16:05 |
|
| jaja, kom gewoon om 6 uur,<br /> en je kan hem maar beter op voorraad hebben , en niet aankomen ik heb wat anders leuks voor je, want dat heb ik thuis al. gewoon XXXCEL en om 6 uur <br /> |
|
| Gepost door:
Henk van Oudheusden Op: 11/10/2005 16:21 |
|
| bel me anders even op mijn 06 nummer.<br /> [ Telefoon nummer filter ]<br /> <br /> groeten<br /> henk |
|
| Gepost door:
Henk van Oudheusden Op: 11/10/2005 16:22 |
|
| 19406801 en dan met 06 ervoor.<br /> |
|
| Gepost door:
snoei Op: 11/10/2005 19:29 |
|
| klasse werk<br /> klasse service<br /> nu het gooien nog maar voelt goed aan !!<br /> mijn vorige ballen waren niet goed geboord<br /> dus ben benieuwd |
|
| Gepost door:
kpn Op: 11/10/2005 19:38 |
|
| [ Telefoon nummer filter ] | |
| Gepost door:
Henk van Oudheusden Op: 26/10/2005 13:16 |
|
| Hallo Michael , ik ben tot de ontdekking gekomen dat er een ernstige afwijking voorkomt in de afstellingen van mijn ballenboormachine ; deze afwijking is veroorzaakt door de monteur die kort voor jouw afspraak het jaarlijks onderhoud heeft uitgevoerd ; mocht het zo zijn dat je met je nieuwe bal zo`n 10 punten onder je normale gemiddelde gooit dan is dit hierdoor te verklaren.<br /> Ik ben eventueel bereid de noodzakelijke aanpassingen aan je bal ( extra balancehole bv. ) kosteloos uit te voeren.<br /> Mocht je tussen de 10 en de 20 punten gemiddeld minder gooien raad ik je ook aan om een paar lesjes bij mijn vrouw te volgen ; mocht je meer dan 20 punten minder gooien dan vroeger ( 265 over 2 bv. )raad ik je aan om te stoppen met bowlen en te gaan kantklossen met de josti-band. Met vriendelijke groeten , Henk..... |
|
| Gepost door:
snoei Op: 26/10/2005 15:08 |
|
| alvast bedankt, heb je voor mij een telefoonnummer van die band<br /> ps. heb op de lagere school blokfluitlessen gehad, werkt mischien in mijn voordeel.<br /> aangezien die mongolen om 7 uur op bed moeten liggen komt dit ook goed uit met mijn dienstrooster.<br /> <br /> ps wordt er wel bier geschonken ?<br /> en kan ik mijn maatje Willy meenemen die speelt wel niks maar hij valt niet op tussen de andere bandleden. hij kan wel wat met de triangel !!<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
Jerry de Bruin Op: 27/10/2005 16:42 |
|
| Beste Michael,<br /> Momenteel is er een sidespark backflip stop-end oilpatern aangebracht en daar kunnen de "laat ik hem voor de verandering weer eens dood op de baan pleuren " bowlers niet mee omgaan.<br /> Of je gaat eindelijk die bal een leren liften of je gaat met een blinddoek nadat je een flinke TOETER gerookt hebt bowlen,garandeert niets maar je maten hebben wel een leuke avond en das ook wat waard.<br /> Veel succes met de moeilijke keus en zet die opgebouwde emotionele woede om in iets positiefs.<br /> <br /> Jerry |
|
| Gepost door:
snoei Op: 27/10/2005 21:52 |
|
| Jerry is die sidespark backflip stop ook goed tegen tand-rot.<br /> of heb je die bedacht toen je je neusschotje weg snoof ????? |
|
| Gepost door:
willy Op: 28/10/2005 02:53 |
|
| ik zal het nummer nog 1 keer herhalen , omdat het wel eens verkeerd wordt gelezen..; 0031- 112 112 lola...ik herhaal; 06-911 88888 boren...mzzl :> | |
| Gepost door:
joetje Op: 28/10/2005 02:59 |
|
ja en hier ben ik je weer kwijt willy
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 28/10/2005 03:54 |
|
| en dat voor 3 en !! | |
| Gepost door:
Herr Doktor Bernd Uikpijn. Op: 17/04/2007 03:08 |