| Trainen op Zondag |
| Gepost
door : Mart
Op: 16/10/2005 03:18 |
|
Parolihelden! AVE!<br /> Morgenavond zal ik een baan reserveren om 20:00 MET OLIE.OOOOOLLLIEEE ZEG IK U!!! OOOLIEPATROON...VET OP DE BAAN!!!, niet in de bierglazen maar op de baan...neehheee niet in de glazen op de baan...>DE BAAAHAAANNN!!! HEEEEEEEYYYY!!!!!!JAAAA!!!<br /> <br /> Dat ging vorige week ook goed. Dus die truc proberen we gewoon weer!<br /> <br /> Dus ge zijde allen welkom om Andres en Mart (ik dus) te vergezellen in een sessie bal om de hoek smijten.<br /> Wellicht komt er nog een aanval op het record plafondplaatkoppen wat nog steeds op name van Joetmans Brugdres staat.<br /> <br /> Welnu de samenvatting.<br /> 1918 Einde eerste wereldoorlog<br /> 1945 Einde tweede wereldoorlog<br /> 1979 Geboorte jaar Mart<br /> 2005 Om 20:00 op 16 oktober is er een trainingsessie op een geoliede baan.<br /> <br /> Gegroet zijde u broeders.<br /> Mart<br /> <br /> Mocht het niet lukken door een of andere duistere reden om een geoliede baan te regelen dan staat er om 17:00 uur hier een officiële afmelding gevolgd door een minstens 10 minuten durende scheldtirade.<br /> <br /> Maar ik ga er vanuit dat het gaat lukken.<br /> <br /> <br /> <br />
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Franco Op: 16/10/2005 11:49 |
|
| Helaas ik moet "wachten op Godot" in Rotterdam!<br /> Dus doe nie mee.<br /> Hasta Mañana |
|
| Gepost door:
joetje Op: 16/10/2005 14:06 |
|
| allereerst...gezellig wat ballen smijten erg graag.Ten 2e..mart let op je tijd van posten!.Alhoewel het jou vergeven is bij voorbaat.<br /> Driedsd.Willy piep pypende gymp G is ook een vroege dienst dus wellicht laat hij ook van zich spreken om 8 uur.<br /> <br /> Ik wacht met spanning af hoe het gaat om 5 uur<br /> grz<br /> joetje |
|
| Gepost door:
joetje Op: 16/10/2005 14:08 |
|
| of ja ten vierde....Frank wat is GODOT??? in rotjeknor?<br /> |
|
| Gepost door:
willy Op: 16/10/2005 14:11 |
|
| Wachten op Godot. Boekenkasten vol interpretaties over de mogelijke duidingen van Godot en de zin van het wachten | |
| Gepost door:
Franco Op: 17/10/2005 00:18 |
|
Theater,en er was geen reet aan ben hem voor de pauze gepeerd
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 17/10/2005 00:33 |
|
dan had je best ff langs kennen komen
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 17/10/2005 11:03 |
|
Ja maar niet met een golfje bier en een fles Champie in m`n kraag
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 17/10/2005 15:53 |
|
| juist wel dan! | |
| Gepost door:
Manuel Op: 21/10/2005 02:18 |
|
| [Basil is looking for the ingredients for a Waldorf salad in the kitchen.]<br /> Sybil: If you'd just look.<br /> Basil: I have looked. There's no celery, there's no grapes, ... walnuts! That's a laught, easier to find a packet of sliced hippopotamus in suitcase sauce than a walnut in this bloody kitchen.<br /> Sybil: Now, we've got apples.<br /> Basil: Oh, terrific! Let's celebrate! We'll have an apple party: Everybody brings his own apple and stuffs it down somebody's throat. <br /> <br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 21/10/2005 15:36 |
|
i like this conversation gyes
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |