| Reserveren op Zondag |
| Gepost
door : Mart
Op: 16/10/2005 17:29 |
|
Mart: goedemiddag<br /> Bowlingdolfij: .......hey<br /> M: Ik wilde graag om acht uur vanavond een geoliede baan reserveren. Er is toch league?<br /> BD: Ja er is league. Maar we oliën baan 1 tm 14.<br /> M: Nou ja vorige week was het ook geen probleem we willen namelijk als leaguebowlers even trainen met onze nieuwe ballen.<br /> BD: Nou ja ik vind het wel een probleem.<br /> M: .......maar....wat is het probleem met twee baantjes extra olien?<br /> BD: We gaan niet voor mensen apart een baan oliën.<br /> M: Maar je bent toch al bezig voor de league, dan kan je die robot toch even op baan 15 en 16 zetten. Ik bedoel wanneer moeten we anders trainen?<br /> BD: Nou ja de banen worden elke ochtend geolied. <br /> M : Ja maar als ik dan om 20:00 uur kom gooien dan is er geen patroon meer te vinden en kan je beter in de serengetti gooien.<br /> BD: Dat geloof ik niet. <br /> M: Nou ja of ik ben heel goed maar ik gooi net een weekje fingertip en mijn curved nu al de baan af.<br /> BD: Dat geloof ik niet. Bovendien kan je vanavond als de league klaar is gaan gooien.<br /> M: Ja maar na de league is het 11 uur en is er ook geen olie meer te vinden.<br /> BD: Nou ja of nu, nu ligt er patroon.<br /> M: Ja maar nu is er discobowlen en moonlight bowlen wat ik raar vind want de zon schijnt.<br /> BD: Dan had je eerder moeten komen, luister jij stelt eisen dat je om 20:00 wilt komen gooien. Als je eerder was gekomen hadden we geen moonlightbowlen gehad.<br /> M: Dus dan moet ik zeg maar op zondagochtend om 11 uur hier staan......hmmmm <br /> BD: Ja precies.<br /> M: hmmmm....niet echt haalbaar, maar vanavond om 20:00 een geolied baantje dus?<br /> BD: Ja vanavond wel maar reken er niet op dat het volgende week weer zo is.<br /> M: .....(inmiddels stond ik bijna te koken)oke prima bedankt voor de service...tot vanavond.<br /> BD: ...........<br /> M: pfffffffff wat een gedoe jezus ongelofelijk klant vriendelijkheid van een bos huilende gemberwortels, mompelde ik tegen de mensen in de rij achter me.<br /> <br /> Maar goed het is gelukt we hebben een geoliede baan. <br /> Tot straks<br /> Mart<br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
joetje Op: 16/10/2005 19:11 |
|
| Het lijkt met zinvol om de eigenaar eens te gaan aanspreken.Wellicht als hij jouw dialoog leest snapt hij wat wij bedoelen.<br /> Krijg hier een nare smaak van in mijn bek |
|
| Gepost door:
joetje Op: 16/10/2005 19:13 |
|
| vooral het feit dat ze als ze klaar zijn met 14 olien ze niet ff 2 banen erbij doen.Daar snap ik geen reet van. | |
| Gepost door:
joetje Op: 17/10/2005 00:42 |
|
| okee de baan was geolied en er is lekker geknikkerd.Mart wist op het laatst niet meer hoe of wat er mis ging maar er is zekers progressie gemaakt.<br /> Weinig duimdoppen horen rollen behalve bij mezelf in het begin.Kleine aanpassing wat vingerzetting ( mooi woord ) betreft en ook dat was verholpen.<br /> Mart gooide zo rond de 140 de hele avond wat zeer netjes is en ik zei de gek rond de 200 met een 247 afsluiter.Dit kwam mede door willy die probeerde ons op een hoger nivo te brengen aangezien hij wat later kwam.Totaal een game of 8 of 9 gegooid zonder blaren beiden.Willy heeft 3 of 4 games gegooid met wisselend succes.Wel was willy on fire toen we op het laatst toch nog even de eigenaar aansproken wat betreft het moeilijk doen om een baan meer te olien.Dit hebben we geloof ik wel rechtgebreid met de man.Willy probeerde de totale gang van zaken daar aan te pakken in een paar minuten met de manager maar denk dat dat weinig nut gaat hebben.Die weg hebben ze helaas nu eenmaal ingezet daar op de bowling.<br /> Al met al een vruchtbare sessie.<br /> thx to mart and willy |
|
| Gepost door:
willy Op: 17/10/2005 02:24 |
|
| kijk fijne vrienden...het gaat om het totaal pakket en niet alleen om het wel of niet olien van mr DOLFIJN, want de heren DOLFIJN zijn helemaal trots op hun concept !! IK ZEKER NIET !!! kan mij nou die paar baantjes verotten, al is het een kleine moeite om de aankomende superleaque gooier joet en mart, superfannaat, op hun sloffen te bedienen..laat staan het TEAM waar ik op mijn manier voor probeer te waken,blafblaf haphap !! <br /> anyway, dhr supertopper joet ...sjeus wat was jij lekker op dreef, mooi om te zien !!!<br /> helaas heeft de CAP DIT NIET MOGEN AANSCHOUWEN MAAREE IK ZAL ZEKER EEN GOED WOORDJE VOOR JE DOEN..HULDE
|
|
| Gepost door:
WILLY Op: 17/10/2005 02:32 |
|
| trouwens, ik had het ongenoegen al gezegd halverwege onze sessie...toilet gelul en bediening en olie en storingen..ook dit was tegen de 'eigenaar'..en dat was al tegen 10en !!!<br /> ik ga ervan uit dat hele gekut van de baan is en dat MR DOLFIJN en aanhang de boodschap begrepen hebben..<br /> anders moet ik een andere sport gaan beoefenen want ik irriteer mij aan dit zeg maar gepruts cq amateuristisch slap gekloot
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |