| update gyes |
| Gepost
door : webbie
Op: 20/10/2005 16:06 |
| gyes ies finally there. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
snoei Op: 20/10/2005 16:40 |
|
| klopt niks van !!!!!! | |
| Gepost door:
snoei Op: 20/10/2005 16:42 |
|
| bij uitslagen zit je op het einde van internet bij speelschema krijg je kruissteken en bij mvp je raad het al de mvp pagina's |
|
| Gepost door:
snoei Op: 20/10/2005 16:50 |
|
| waarom staat deze site niet bij mvp !! | |
| Gepost door:
snoei Op: 20/10/2005 16:51 |
|
| Joet zeg jij even tegen Webbie dat het een prutser is | |
| Gepost door:
nico Op: 20/10/2005 16:54 |
|
| Haha jullie hebben zeker het onderhoud van deze site bij Willy neergelegd.<br /> Met vrouwen is het niks, met bowlen niks en nu een simpel internetsiteje onderhouden bakt ie ook al niks van. Hij is zeker dronken van al dat Paars waarmee hij zijn trapgat mee aan het schilderen is <br />haha |
|
| Gepost door:
webbie Op: 20/10/2005 17:06 |
|
| toch wel geinig als je sommige mensen in de melis neemt.<br /> snoek op msn :<br /> <br /> snoei zegt:<br /> klopt niks van de upperdate<br /> snoei zegt:<br /> the end of internet<br /> joetje zegt:<br /> huh?<br /> snoei zegt:<br /> lol heb print screen gadaan<br /> snoei zegt:<br /> ziet er niet uit<br /> joetje zegt:<br /> ik snap het niet<br /> snoei zegt:<br /> kijk maar<br /> snoei verzendt:<br /> <br /> Openen(Alt+P) <br /> <br /> Je hebt C:\Documents and Settings\joetje\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\joet.doc van snoei ontvangen.<br /> <br /> joetje zegt:<br /> wat is dat?<br /> snoei zegt:<br /> jouw site<br /> joetje zegt:<br /> ja bla<br /> snoei zegt:<br /> nog een dan<br /> snoei verzendt:<br /> <br /> Openen(Alt+P) <br /> <br /> Je hebt C:\Documents and Settings\joetje\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\joet2.doc van snoei ontvangen.<br /> <br />
|
|
| Gepost door:
mart Op: 20/10/2005 17:21 |
|
| Brilmodderfokkingjant<br /> Hahahahah leg hier ook in een stuip!!!!<br /> |
|
| Gepost door:
Edward Op: 20/10/2005 17:31 |
|
GVDGVDGVD Snoei wat ben jij toch ontzettend simpel ..........
|
|
| Gepost door:
webbie Op: 21/10/2005 00:01 |
|
| Ik heb de pagina gerouted zodat gewone stervelingen als snoek de update ook kunnen zien.<br /> Enjoy
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |