paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
uitslag 31okt
Gepost door : joetje
Op: 31/10/2005 23:51
wat een fijne avond.Mart heeft zijn best gedaan om het geleerde in de praktijk te brengen en ook joet heeft geprobeerd om niet te huppen tijdens de release.Dit resulteerde in 2 aardige games van mart en 2 onderdemaatse games van joet.Jimmy was bij vlagen vreselijk onfire en wally is volgens mij langzaam weer on fire aan het raken en ging naar 174 avg.Willy was bij binnenkomst al verrot omdattie het verkeerde viltje trok en zodoende de eerste eruit moest.Al met al ging willy met de poet ervandoor geloof ik.Norbert had een natte plek in het tapijt gevonden ( later ik ook ) en ging over de foutlijn heen en gelukkig zonder brokken.Wel wilde hij gelijk stoppen met bowlen en was niet meer te spreken.Al met al gingen we met 18-7 de kuikenbak in.<br />
Saillant detail was dat ik het uitslagenformuliertje net in mijn portomonnee wilde stoppen toen jimmy nog een laatste blik wilde werpen op zijn score.Ut formuliertje leg nu dus nog op tafel.<br />
Al met al gezellig maar toch minder.<br />
grz<br />
joetje

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: joetje
Op: 01/11/2005 00:01
Ja ik wil wel maar het kan niet anders dan momenteel zo te replyen

Op: 01/11/2005 01:50
wat bedoel je met die laatste opmerking ?

Op: 01/11/2005 02:48
weet ik eigenlijk zelf ook niet

Op: 01/11/2005 11:49
Jeetje wat ben ik vroeg op zeg.<br />

Gepost door: Norbert
Op: 01/11/2005 12:13
Joet, waarom praat je tegen jezelf??? Ben je nog gaan apres-bowlen en vol op je muil gegaan met natte schoenen ofzo???<br />
<br />
JAAAAAAAAAAAA MATJE OP!!!!!!

Gepost door: Edward
Op: 01/11/2005 13:39
Dus eigenlijk wil je zeggen dat het niemand van de ZES bowlers is gelukt om eraan te denken het uitslagenformuliertje mee te nemen ?? FANTASTISCH !!!!!OOOOOOOOOOH I`M SO HAPPY !!!!!!!!!!!!!!!! :< :< :< :< :< Of jij ( joetje )had er wel aan gedacht maar bent er toch nog in geslaagd om het op het laatste moment weer te vergeten ???? En dan proberen de schuld op Simsalabim te schuiven ??? LAFAARD !!!!!!!!!!!!!!!!! En JIJ eist excuses ???? Wat een gek zeg !!! Je bent niet goed bij je PAASAI !!!!!!!!! Heb je dat ding ondertussen al opgehaald ??? Zal wel niet zeker ??? Zeker slecht gegooid zelf ??? En dan allemaaal grappige posts verzinnen waarin je met jezelf begint te praten zodat het niet zo opvalt zeker ??? Nou dat gaat mooi niet lukken ............. JOETJE HEEFT SLECHT GEGOOHOOID , JOETJE HEEFT SLECHT GEGOOHOOID , JOETJE HEEFT SLECHT GEGOOHOOID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gepost door: webbie
Op: 01/11/2005 15:35
zoo ik geloof dat het tijd is voor een paar ip nummers.

Op: 01/11/2005 15:38
Ik kan echt hard rennen.Ene moment op die pc dan weer op die en dan ook nog eens aan het werk.<br />
Ik ben goei!

Op: 01/11/2005 18:37
oh

Gepost door: snoei
Op: 02/11/2005 14:38
update ?

Gepost door: Edward
Op: 02/11/2005 16:33
Tuurlijk geen probleem , geef het uitslagenformuliertje maar.

Gepost door: snoei
Op: 02/11/2005 17:52
die heeft Joet neem ik aan de volgende morgen gelijk opgehaald..

Gepost door: Franco
Op: 02/11/2005 18:16
zal toch wel

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |