| 7/11 baccarat??? |
| Gepost
door : Wally17
Op: 06/11/2005 17:00 |
|
Waarde bowling/gambling amici,kan ik er rekening mee houden dat er nog wat nagepraat wordt bij mij thuis na het bowlen??? Opdat ik genoeg bier en cola in huis heb.Een dice-bak zou ook leuk zijn... en een slof ook... Ik lees het wel.<br /> Hasta magnana amigos.
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
El Capitan !!! Op: 07/11/2005 02:12 |
|
`t schijnt toch bij Snoei te doen te zijn.
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 07/11/2005 04:04 |
|
| ow en ff voor de duidelijkheid....ik ga bowlen en niet dicen cq baccarat.<br /> Ik zal het even herhalen omdat het vaak verkeerd wordt verstaan.<br /> IK GA NIET DICEN OF BACCARAT SPELEN.<br /> Dus verdoe uwe adem niet om mij over te halen tijdens het bowlen.<br />
|
|
| Gepost door:
EL Capitan !! Op: 07/11/2005 04:24 |
|
| Dus als ik het goed begrijp wil jij het liefst meteen gaan dicen en baccarat spelen en dat bowlen meteen maar overslaan ?? | |
| Gepost door:
Franco Op: 07/11/2005 04:26 |
|
|
|
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 07/11/2005 12:31 |
|
| Nou da`s duidelijk een schreeuw om aandacht van iemand die graag overgehaald wil worden !! | |
| Gepost door:
Edward Op: 07/11/2005 13:55 |
|
| Maar Joetje kom op nou joh , laten we wel eerst ff gaan bowlen hoor , khepperzinan , je vindt bowlen toch leuk ?? omdat je nou één keertje wat minder gegooid hebt hoef je er toch niet meteen mee te kappen ??? Ik gooi zelf al weken k*t , ik ga toch ook niet meteen dicen ?!?! Komop , eerst naar de bowling hoor !!!!!!!!!<br /> |
|
| Gepost door:
The Riddler Op: 07/11/2005 14:02 |
|
| En als we nu gewoon eens lekker ouderwets gaan ganzenborden , doe je dan wel mee ?? Vindt de rest vast ook leuk ............. | |
| Gepost door:
Franco Op: 07/11/2005 16:29 |
|
Geweldige discussie met veel humor,dat er maar veel mogen volgen .<br />Ennuuh Joet zie ik je wel even in de P&S dan na afloop van mijn late drinken we er nog een<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> :> :> :>
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 07/11/2005 16:52 |
|
| jaja blabla | |
| Gepost door:
snoei Op: 07/11/2005 17:28 |
|
| dat kan niet want dan zit joet nog bij mij | |
| Gepost door:
Stockpoint BV2 Op: 07/11/2005 17:46 |
|
| Even voor alle duidelijkheid : Joetje en de rest gaan dus dobbelen , jullie komen niet naar de bowling en wij moeten dus tegen ons eigen gemiddelde gooien.<br /> da`s best , maar kunnen wij ons dan wel misschien bij Joetje inkopen ; hij zal toch niet net zo slecht gooien als vorige week op de bowling ?? |
|
| Gepost door:
VVHS Op: 07/11/2005 17:58 |
|
| Namens de VVHS (Vereniging Verontruste Hoteleigenaren Scheveningen) willen wij bezwaar aantekenen dat de Heer J.Ysbrandt zich weer gaat toeleggen op het edele 7/11-spel. De kans dat hij 7 goede op rij gooit is te groot en dientengevolge ook de kans dat één van zijn slachtoffers hem bij ons door de ruiten probeert te gooien; wij zullen dus d.m.v. een kort geding proberen de Heer J.Ysbrandt op andere gedachten te brengen.<br /> |
|
| Gepost door:
Joolen Op: 07/11/2005 18:03 |
|
| Jullie kunnen ook bij mij aan de bar terecht hoor !!!! Als Joetje maar meedoet !!!!! | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |