| zwak? |
| Gepost
door : Franco
Op: 08/11/2005 05:18 |
|
Geen verhaaltje van onze JOETEPETOET.<br /> Neem dus aan dat het vlees zwak tot zeer zwak was .
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
EL Capitan !! Op: 08/11/2005 05:35 |
|
| Nee hoor hij had een ijzersterke wil en heeft precies gedaan wat ie wou doen | |
| Gepost door:
joetje Op: 08/11/2005 16:53 |
|
| Ja sorry frank maar ik had het te druk met dobbelen en zodoende is het kleine verhaaltje er bij ingeschoten.<br /> Het vlees begon inderdaad zwak maar in de 2e game hadden we de achterstand van de eerste game al weer ingelopen.<br /> We begonnen met voorsprong in de 3e game vanwege de handicap maar toen besloot het gezelschap stockpoint om maar een dikke 1000 neer te leggen en knakten wij.<br /> Norbert was super geconcentreerd en wally evenzo.Het resulteerde niet in hele hoge scores maar de sfeer was heel goei te noemen.<br /> William gooit alleen goed als hij wat kan verdienen,.Het lijkt wel of hij les heeft gehad van jou.<br /> Jimmy bij vlagen weer hele fijne ballen neerleggend maar ook niet genoeg.<br /> En ik zei de gek de hele avond geprobeerd om niet te huppen als ik loslaat.Dat gaat aardig alleen resulteerde dat in een 140 in de eerste game.
|
|
| Gepost door:
mart Op: 09/11/2005 00:00 |
|
| [/img]http://pics.livejournal.com/troworld/pic/0002x10d[img][/img] | |
| Gepost door:
mart Op: 09/11/2005 00:01 |
|
| |
|
| Quick reply | |||