paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Afwachten maar!!!
Gepost door : Franco
Op: 09/11/2005 15:00
Nou de Vertigo is er en tevens de oude bal terug laten brengen tot de nieuwstaat.<br />
Wat het gaat worden is afwachten, hopelijk gaan de china boys maandag het onderspit delfen.<br />
Aangezien de Vertigo een van de extreemste ballen is moet hij wel wat gaan doen,doetie niks dan houd het op en moet ik echt wat lesjes krijgen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Edward
Op: 09/11/2005 15:19
Wanneer ga je ff een paar uurtjes oefenen ?? Laat het ff weten.

Gepost door: Franco
Op: 09/11/2005 15:22
Nou nu!

Gepost door: Edward
Op: 09/11/2005 15:35
Helaas , kinderverjaardag , veel plezier , ik lees het verslag wel over een paar uurtjes

Gepost door: joetje
Op: 09/11/2005 16:09
Aangezien de Vertigo een van de extreemste ballen is moet hij wel wat gaan doen,doetie niks dan houd het op en moet ik echt wat lesjes krijgen <br />
<br />
<br />
Nou begin maar vast met het vastleggen van een goede coach..zowel mental als voor de bowling techniek

Gepost door: Franco
Op: 09/11/2005 18:31
Laten we beginnen met te melden dat het voor mij nog een hele toer word om team 2 te halen voor Hamburg..... .<br />
Gortdroge achterste banen en een heel lief klein hoekje aan `t einde, diverse perfect entrys gehad en evenzoveel 10 pins en splits gekregen.<br />
Eerste strike in game 3 of 4 en nog een ouderwetse snoeistrike ook.<br />
Wel leuk om te vermelden is dat het gemiddelde equivalent is aan de leaqe dus slechter zal het niet worden.<br />
Blijf ik mij toch verbazen over het feit dat ik stukken hoger heb gegooid,en dat niveau maar niet meer kan halen zal wel liggen aan het feit dat ik getrouwd ben of zo <br />
Lesjes geboekt bij Parker Bowles III,ik kan volgende week al in Denver terecht <br />
Heren tot later of tijdens het Wokken

Gepost door: action news LIVE!
Op: 10/11/2005 15:24
A MAN who allegedly decapitated a 17-year-old boy with a tomahawk in a suburban back yard later was said to have played with the teenager's head, rolling it in a paddock as if it were a bowling ball.<br />
<br />
A chilling videotape showing police interviewing one of two men charged with the murder of transient teen Morgan Jay Shepherd was played in Brisbane Magistrates Court yesterday. <br />
<br />
Christopher Clark Jones, 22, told detectives in the interview recorded in April that his co-accused, James Patrick Roughan, 25, stomped on Shepherd's head several times before stabbing him with a kitchen knife, then decapitating him. Mr Jones and Mr Roughan are facing a committal hearing on charges they murdered Shepherd and interfered with his corpse. <br />
<br />
Mr Jones, who repeatedly broke down and cried during the interview, told detectives the three were "mates" and were drinking at a table in the back yard of Mr Roughan's home in the Brisbane bayside suburb of Sandgate at dusk on March 29. <br />
<br />

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |