| Opstelling 5 december 2005 |
| Gepost
door : Edward
Op: 14/11/2005 00:28 |
|
Er zijn slechts 3 man volgens de roosters beschikbaar ; dat zijn NORBERT , WALTER en WILLIAM.<br /> Dat houdt dus in dat er van de overige 7 minstens twee zullen moeten ruilen ; aangezien dit ook voor velen ( waarschijnlijk ook voor mij )SINTERKLAASAVOND is, zou dat problemen op kunnen gaan leveren ............. dus mijn advies aan U allen ............. RUIL OP TIJD !!!!!!!!!!!!!! :> :> :> <br /> En laat `t ff weten als het gelukt is aub. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
mart Op: 14/11/2005 04:43 |
|
| ik ben er niet<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 14/11/2005 06:34 |
|
ik heb geen kinderen alleen hebben al mijn collega's die wel.Dus ruilen is bijna Aussichtslos.
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 14/11/2005 15:05 |
|
| Ik Frank dus,kan u meedelen dat ik indien nodig beschikbaar ben. Hen een vroege gekregen daar ik de volgende dag om 8 uur in de ochtend aan mijn noten geholpen ga worden. Lokatie Bronovo toeschouwers welkom..... ![]()
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 14/11/2005 16:51 |
|
veel succes dan maar franco en let er op dattie niet mis knipt
|
|
| Gepost door:
Dr.Pyotr Ilyich Tchaikovsky Op: 14/11/2005 17:30 |
|
| Iek kniep nooitniet mies nee ,mienier Joetjie! | |
| Gepost door:
EL Capitan Op: 16/11/2005 22:55 |
|
Oeps foutje ( waarschijnlijk dan ) , 5 december is niet opgenomen in het speelschema dus waarschijnlijk hoeven we die dag helemaal niet te gooien !!!!! Iedereen vrij dus !!!!!!!!!!! Maar we vragen het nog ff na voor de zekerheid ......................
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |