| ruimte voor verslag cq uitslag |
| Gepost
door : webbie
Op: 14/11/2005 22:09 |
| wie o wie? |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Edward Op: 15/11/2005 00:52 |
|
9 - 16 verloren van de China Boys , El Capitan weer in oude vorm.......
|
|
| Gepost door:
Edward Op: 15/11/2005 00:55 |
|
oooh ja , en een ontluikende liefdesaffaire tussen Frank en Willy , blijf dit forum lezen en U komt vanzelf alles te weten.... :<
|
|
| Gepost door:
willy g Op: 15/11/2005 01:26 |
|
| dag fijne parolli toppers...als eerste het slechte gooien van ikke, sorry gewoon kut gegooid !!<br /> ff een roseetje pakken,...<br /> <br /> het kleinigheidje cq kanker gedrag van drs FRANK..als je dus es verliest, verlies je en ga je dus niet bijdehand lopen doen !!<br /> mij irriteert dat zoveel, dat ik dus niet meer ga gooien in het bowling team en zeker niet op de opmerking ; ' ik ben klaar met je ' , ...<br /> <br /> gezonde spanningsveld ga ik zeker niet uit de weg, maar de aanleiding is het mij niet waard ! stik erin, en wat zeggen de hagenezen ook alweer..KANKER MONGOOL<br /> <br /> IKKE IS DUS KLAAR, MIJN BOODSCHAP IS HOPELIJK ES DUIDELIJK EN LET IT GO :> <br /> |
|
| Gepost door:
EL Capitan !! Op: 15/11/2005 01:33 |
|
| Maar verder was het sfeertje goed , apres-bowlen was ook gezellig , en twee volwassen kerels moeten hier vast wel uit kunnen komen zonder dat er nog meer van dit soort krachttermen gebezigd worden en/of doden of gewonden vallen.<br /> QUID DESUM IN ABRIDUS LUSCET , DE VIDEOSUM LAMBRIMATIS EST!!!!!!!!!!!!! |
|
| Gepost door:
willyg Op: 15/11/2005 02:10 |
|
sorry cap, de boodschap was duidelijk...me not playing no more !!!!
|
|
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 15/11/2005 02:51 |
|
| Hee fijne dronken groningse aap,mag ik dan je piepende gimpies hebben ?? | |
| Gepost door:
Monty Phyton Op: 15/11/2005 03:28 |
|
| <br /> "...ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE.....<br /> .....LA.LA.....LA.LA....LALALALALALA..........<br /> ...ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE...etc.." |
|
| Gepost door:
webbie Op: 15/11/2005 03:46 |
|
sorry webbie , ik zou niet meer schelden met die woorden
|
|
| Gepost door:
Norbert Op: 15/11/2005 08:40 |
|
| Zo, t was dus best gezellig gisteren....<br /> Laat me raden: Willy gooide drama,raakte geirriteerd,Frank stookte het vuurtje nog wat op om Willy tot grotere prestaties te laten komen,dit viel uiteraard verkeerd bij Willy die een rotopmerking terug maakte over Frank z'n nieuwe bal,dit ging Frankie te ver en toen werd t serieus. Onze captain greep niet in omdat hij voor t eerst sinds tijden tot grote hoogtes reikte in z'n bowlingprestaties en daardoor zo van slag was en blij dat hij dit feestje niet wilde laten bederven.
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 15/11/2005 09:52 |
|
dit is leuk wakker worden....<br />
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 15/11/2005 10:33 |
|
Ach ja
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 15/11/2005 15:49 |
|
| ach ja lijkt me niet het enige wat gezegd is.Waar ging het nou over of waren het 2 mannen in de olie die elkaar ff niet lief vonden? | |
| Gepost door:
Norbert Op: 15/11/2005 16:17 |
|
Miauwe om euri's, <br />T was wel een strike Nee t was geen strike! echwel! echnie!<br /> <br />Ik betaal nie ik ook nie <br /><br /> Sfeertje looking nice :< :< :< :<
|
|
| Gepost door:
joetje Op: 15/11/2005 20:43 |
|
| ff voor de duidelijkheid....een strike is zoiets als alle 10 de pins zijn omgegooid cq gevallen.<br /> Dus ergo....als er nog een pin staat en deze wordt weggeveegd door de wiper issut natuurlijk geen strike tenzij de pin viel voordat er daadwerkelijk contact is geweest van wiper en pin.<br /> Is gewoon slimmer als men tijdens het gokken gewoon niet gaat piesen terwijl er nog een moet gooien. |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |