| nieuws uit Venezuela |
| Gepost
door : Hoib
Op: 20/11/2005 07:20 |
|
<br /> Jaaaaaa.....de kerst staat weer voor de deur!<br /> Werkelijk alles staat al helemaal in de versiering.<br /> <br /> Ok, het is nogal ietwat aan de vroege kant om alles nu <br /> al te versieren, maar waarom ook eigenlijk niet. <br /> Alleen bleef het daar niet bij.<br /> <br /> De mensen gaan nu al hun kerstboom kopen!!!!<br /> Ik blijf me telkens weer verbazen in dit land.<br /> <br /> Leuke bijkomstigheid voor mij als vuurwerkliefhebber is dat er niet<br /> alleen op 31 december vuurwerk wordt afgestoken, maar<br /> dat gebeurt ook nog eens op 24 december.<br /> <br /> Ik heb trouwens sinds 2 maanden een baan als leraar Engels.<br /> En voor de rest gaat alles zo z´n gangetje.<br /> <br /> Later weer meer nieuws.<br /> <br /> Saludos,<br /> <br /> Huib<br /> <br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Nico Fahrenheit Op: 20/11/2005 13:21 |
|
| Leraar engels ??? ik dacht dat je daar fulltime bowlinginstructor was ?? | |
| Gepost door:
Mart Op: 21/11/2005 01:22 |
|
| Hey Hoib,<br /> <br /> Gaaf man allemaal, je bent gewoon lekker bezig zie ik.<br /> En tot snel dan.<br /> <br /> Oh ja en fijne kerstdagen.<br /> <br /> Gr<br /> Mart<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 22/11/2005 02:42 |
|
je kan het snappen of niet maar ik snap het...zo vlak voor kerst begint ie ons te missen en hier langs te komen op het forum <br /><br /> Ze hebben nog iemand nodig fulltime bij de kassa...of je terug kan komen
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 22/11/2005 14:32 |
|
Ach jongen kom toch terug in de kassa al onze vaste klantjes missen je ook .<br />Nais zat joe tiets ingliss |
|
| Gepost door:
joetje Op: 22/11/2005 16:17 |
||
|
||
| Gepost door:
Hoib Op: 22/11/2005 18:50 |
|
| <br /> Fulltime kassier...ik zal erover nadenken.......<br /> <br /> .....uhhhhh....nee toch maar niet.<br /> <br /> Ook al mis ik ook al de vaste gasten........als kiespijn!!!!!<br /> <br /> Saludos,<br /> <br /> Huib<br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 22/11/2005 18:58 |
|
| sjust kjoerioes....<br /> heb jij tegenwoordig een internet aansluiting in je huis of loop je elke dag naar het internetcafe?<br />
|
|
| Gepost door:
snoei Op: 22/11/2005 19:22 |
|
| ja , de berichten van ome Hoib gaan sneller als de update van Melis en Joet | |
| Gepost door:
Franco Op: 22/11/2005 19:32 |
|
Ja allemaal leuk en aardig maar hoe gaat het met je natte handen ?<br />En hoe zit het met de BABY?kan niet lang meer duren he?<br /> Hoe is de temp nu bij jou?<br /> <br /> |
|
| Gepost door:
joetje Op: 23/11/2005 03:20 |
|
| Hij legt of te neuken en heeft derhalve geen tijd om met zijn natte handen aan zijn compu te zitten of hij heeft inderdaad nog steeds geen internet aansluiting in zijn Casa Hoib.<br /> Persoonlijk denk ik dat hij de Manjana cultuur heeft geimplementeerd in zijn leven en dat wel bevalt
|
|
| Gepost door:
Hoib Op: 23/11/2005 04:06 |
|
| <br /> Deze jongen is van 12:00 t/m 21:00 uur keihard aan het werk geweest!!<br /> Het is echt niet zo gemakkelijk om al die verschillende "standjes" in het Engels uit te leggen.<br /> Ik ben nu net 2 uurtjes thuis. <br /> Als je een downloadsnelheid van 40Kb/sec een internetverbinding wil noemen.....dan beschik ik "en la casa" over een internetverbinding.<br /> <br /> Sorry Franco nog steeds geen baby op komst. Maar we zijn nog steeds volop aan het oefenen.<br /> <br /> Ik zal een paar fotootjes mailen naar mijn grote vriend.<br /> Ook wel bekend als.....kliks/Herr Zehner/Chicken/Joetje/amateur-gynocoloog en soms ook wel genoemd bij de naam...Andres.<br /> <br /> Gelijk het verzoek aan jou Andres of je die fotootjes op het forum zou willen plaatsen.<br /> <br /> De Masolos, garoeten, later z en Saludos,<br /><br /> <br /> Huib<br /> |
|
| Gepost door:
webbie Op: 23/11/2005 15:37 |
|
| Ik zal dan onder de kop foto's een nieuwe kop aanmaken met de titel " de geile verloren zoon" <br /> Hier zijn alle foto's dan te bewonderen.<br /> PS : hebben ze daar ook een bowlingbaan en zijn de ballen ook rond daaro?<br />
|
|
| Gepost door:
Franco Op: 23/11/2005 17:21 |
|
| PFFFFFFF maar hoe is de tempppppppppppp? | |
| Gepost door:
Hoib Op: 23/11/2005 23:19 |
|
| <br /> Het is "ietsje" koeler...zo´n 28 graden Celsius.<br /> <br /> |
|
| Quick reply | |||