paroli forum

https://www.andres.cistron.nl
Trainingsessie Crossfire Martje
Gepost door : Martje Crossfire
Op: 28/11/2005 10:08
Ja gisteren op goed geluk richting bowling gewandeld en een baantje gevraagd. Helaas was er niets extra's geolied maar een van de teams speelde alleen op 13 en 14 en waren dus snel klaar. Toen heeft Peter de baan voor me vastgehouden en kon ik om 20:45 beginnen heb tot ongeveer 22:45 geprobeerd de bal de hoek om te krijgen en belangrijker ik heb aan mijn approach gewerkt.<br />
<br />
Rechts stap rechts stap stik.....terug naar de stippen.<br />
Rechts uitstrek rechts stap links stik....terug naar de stippen.<br />
etc.<br />
<br />
Maar het is gelukt het voelt nu redelijk normaal aan om met rechts weg te wandelen in plaats van met links.<br />
Toen ik dat stappen eindelijk door had. Heb gewerkt aan de kiepermomenten en de polsbeweging, daar ben ik helemaal nog niet uit. Soms klopte de timing voor mijn gevoel prima en ging ie kaarsrecht. Soms klopte de timing niet, stuiterde het rode strikemonster via de plafondplaten richting 5 de stip van rechts en hoekte vervolgens voorbij aan de 1 pin richting vergetelheid.<br />
<br />
Verder heb ik mezelf gedwongen rustig te blijven gooien, ehhhmmmm wat lastig is als je probeert de kiepermomenten te vinden. Soms mach 3 soms haalde de bal de helft van de baan en rolde dan terug richting foutlijn.<br />
<br />
Soms eindigde ik met rechts achter soms met links achter wat best raar is als je dus twee verschillende zolen heb waarvan er maar eentje glijdt.<br />
<br />
Al met al een nuttige maar nog meer verwarring oproepende sessie.<br />
<br />
Wat? De scores? Nou oke, 96, 121, 155, 93, 140, 122, 130, 160 en 109. Hoe bedoel je wisselvallig.<br />
<br />
Helaas door bebloedde nagelriemen moest ik de sessie al beeindigen. OP zich niet erg want het was zowiezo al mooi geweest. <br />
<br />
Nu de morning after killer sessie 4, mijn duim gaat goed die kan nog wel 3 games gooien, alleen door die polsstrakhoudoefening heb ik enorme spierpijn in de pols, maar ook daar krijg ik nog wel 3 gametjes uit. Ik hoop op 130 gemiddeld vanavond.<br />
<br />
Al met al een fijne training.<br />
<br />
Groetjes<br />
Martje Crossfire

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Willy
Op: 29/11/2005 23:50
Late reactie maar hij is leuk

Gepost door: the Guru
Op: 02/12/2005 19:09
Soms eindigde ik met rechts achter soms met links achter wat best raar is als je dus twee verschillende zolen heb waarvan er maar eentje glijdt.<br />
<br />
Komt erop neer dat je niet glijdt en als je laatste stap neerkomt je voet stilstaat.<br />
Oftwel...er mag gegleden worden.

Gepost door: joetje
Op: 02/12/2005 19:11
ik heb nog een polsband voor je liggen mocht je geinteresseerd zijn.<br />
:>

Gepost door: mart
Op: 03/12/2005 18:55
Ja neem maar mee wie weet helpt het...sorry wat voor videokaart......<br />
MUST BUY ATI X1800 XT.....<br />
He wat?<br />
Waar waren we, oh ja polsband.<br />
ja misschien houdt ik me pols dan wel recht......bij het plaatsen van mijn nieuwe videokaart.......<br />
Mijn redding is dat ze hem nog niet in AGP formaat hebben...<br />
Maarja hoe wie wat waar hoe....AAATTIIIIII CARD GOOODDDDD....BOWLING BAAHAAADD...<br />
...bliep.....<br />
polsband dus. Wil ik wel eens proberen.<br />

Gepost door: joetje
Op: 03/12/2005 20:22
jij hebt tijd teveel , ga werken gek

Gepost door: Edward
Op: 04/12/2005 14:58
Duidelijk geval van Gilles de la videokaart-syndroom !!!!!!!!!!!!

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |